Rozpoczyna się nabór wystąpień na Imagination Day 2025

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Rozpoczyna się nabór wystąpień na Imagination Day 2025

Udostępnij:

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR otworzyło nabór propozycji wystąpień do programu konferencji Imagination Day 2025, która odbędzie się 27–28 listopada br. w Warszawie. Zgłoszenia można przesyłać do 22 września br.

Imagination Day skupia się na twórczym podejściu do wyzwań w obszarze komunikacji, technologii, kultury i biznesu. Program współtworzą zarówno zaproszeni goście, jak i osoby wyłonione w ramach otwartego naboru, który właśnie trwa.

– Imagination Day to platforma dla tych, którzy otwierają się na nowe spojrzenie na kreatywność, reklamę, innowacje w biznesie. Zapraszamy ludzi z całego świata do podzielenia się swoimi historiami, ideami i projektami, które mogą zmienić rzeczywistość. Cenne będą także głosy twórczyń i twórców z dorobkiem w uznanych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, KTR czy Innovation – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Informacje o naborze

Nabór skierowany jest do osób tworzących kampanię, projektujących, zajmujących się sztuką, badaniami lub edukacją, a także do przedstawicielek i przedstawicieli startupów, firm i instytucji działających na styku biznesu, innowacji i kultury. Organizatorzy szukają wystąpień, które wnoszą nowe perspektywy.

– Doświadczenie z poprzednich edycji pokazuje, że zarówno my, jako organizatorzy, jak i publiczność, oczekujemy tego samego – zaprezentowania nowego sposobu myślenia. Udział w wydarzeniu pozwala podzielić się własną perspektywą przed międzynarodową publicznością i wejść w dialog z branżą kreatywną i marketingową – tłumaczy Paweł Tyszkiewicz.

Konferencja odbędzie się w dniach 27–28 listopada 2025 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Wydarzenie ma charakter międzynarodowy – organizator zastrzega możliwość, by prezentacje były prowadzone w języku angielskim, aby zapewnić dotarcie do globalnej społeczności.

Zgłoszenia można przesyłać do 22 września 2025 r. wyłącznie za pośrednictwem formularza dostępnego na tej stronie.

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Czytaj również: