Dość irytującym chatbotom
Jak wynika z komunikatu prasowego, Zowie i Google Cloud łączy wspólna wizja: przyszłość internetu to rozmowy. Tradycyjne narzędzia obsługi klienta mogą być wolne, rozproszone i opierają się na przeciążonych zespołach supportowych. Przestarzałe chatboty i infolinie głosowe mogą irytować użytkowników sztywnymi skryptami i nietrafionymi odpowiedziami. Zowie ma działać inaczej. To AI agenci nowej generacji, którzy brzmią naturalnie, działają precyzyjnie i potrafią samodzielnie realizować procesy takie jak zmiany zamówień, zwroty, czy aktualizacje subskrypcji.
– Wspólnie z Google Cloud dostarczamy agentów AI, którzy na nowo definiują doświadczenia klientów – udoskonalają obsługę na czacie, mailu, infolinii i mediach społecznościowych. Obsługa klienta w dużych firmach wciąż opiera się na przestarzałych rozwiązaniach. Razem z Google Cloud upraszczamy wdrożenia i pokazujemy, że AI da się wdrożyć szybko, bezpiecznie i z realnym wpływem na biznes — komentuje Maja Schaefer, CEO i współzałożycielka Zowie.
„Dowód na polską innowacyjność”
Zowie ma automatyzować nawet 95% zapytań klientów, skracać czas odpowiedzi o 40% i podnosić satysfakcję nawet o 30%. Wszystko w zgodzie z firmowymi procesami i bez tzw. „halucynacji” AI, jak podkreślają przedstawiciele firmy.
– Jestem niezmiernie dumna z partnerstwa z Zowie. To dla mnie wielka radość widzieć, jak polska firma rozwija się i zdobywa globalne uznanie, stając się dynamiczną częścią ekosystemu partnerskiego Google Cloud. Szczególnie inspirujące jest to, że widzimy wreszcie odważne liderki, takie jak Maja Schaefer, które z sukcesem budują międzynarodowe zespoły w nowych technologiach. Rozwiązania Customer AI Agent od Zowie, dostępne teraz w Google Cloud Marketplace, to dowód na polską innowacyjność. Narzędzia tego typu realnie transformują obsługę klienta na świecie — komentuje Magdalena Dziewguć, Country Manager, Google Cloud Polska.