Odzież na długie lata? Polska marka Tatuum wdraża program dożywotniej ochrony odzieży

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Odzież na długie lata? Polska marka Tatuum wdraża program dożywotniej ochrony odzieży

Udostępnij:

Marka Tatuum zaprezentowała nową kampanię, inaugurującą projekt TUUGETHER FOREVER, czyli program dożywotniej ochrony odzieży.

Dożywotnia odzież

Tatuum mówi: TUUGETHER FOREVER i 1 września 2025 r. wdraża program dożywotniej ochrony odzieży, który jest manifestem jakości i zobowiązaniem wobec klientek i klientów marki.

– Jesteśmy z naszymi klientkami i klientami nie przez sezon, nie przez chwilę, ale towarzyszymy im długie lata. (…) Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1%. Nie poprzestajemy jednak na tym wyniku i chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową – mówi Paweł Kapłon, prezes Tatuum.

W ramach programu TUUGETHER FOREVER marka Tatuum wprowadza dziesięcioletnią gwarancję na ubrania połączoną z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego. Równocześnie brand rozpoczął działanie TATUUM Longevity Foundation – fundacja, której misją jest w szczególności wspieranie inicjatyw promujących długowieczność w modzie.

Moda odporna na kaprysy rynku

Zgodnie z ideą długowieczności, marka zaprezentowała nową kolekcję. Reprezentuje ona modę odporną na kaprysy rynku, które definiują dwie naczelne wartości: jakość i ponadczasowość. Jakość – bo wysokiej klasy ubranie jest w stanie przeżyć takie, które zostało uszyte naprędce, by wpisać się w przelotny trend. I ponadczasowość – która decyduje o tym, że niezależnie od tego, jakie kroje czy kolory dominują w danym sezonie, zawsze wygląda się dobrze.

– Nie rzucamy słów na wiatr. Wiemy, że nasze klientki noszą ubrania TATUUM nawet po kilkanaście lat. Wracają do nich, bo nasze wzornictwo pozostaje uniwersalne, oryginalne, autentyczne i prawdziwe. I co równie ważne – trwałe. Dba o to sztab technologów i konstruktorów – mówi Izabella Cichocka, dyrektorka kreatywna marki.

Do kampanii promującej kolekcję zaproszono międzypokoleniowy skład modelek: Lidię Popiel, Ewę Witkowską, Zuzannę Bijoch, Julię Banaś i Maddie Kulicką. Za realizację kampanii byli odpowiedzialni fotograf Łukasz Pukowiec i operator obrazu Łukasz Jaśniak.

Czytaj również: