Prezes Polskiego Związku Kolarskiego, Marek Leśniewski, podkreślił, że celem współpracy jest wspólne budowanie sukcesów sportowych i promowanie kolarstwa wśród nowych pokoleń.
Zondacrypto od lat angażuje się w sport na arenie międzynarodowej, wspierając takie wydarzenia jak Giro d’Italia i Tour de Pologne. Firma jest również sponsorem tytularnym kobiecej drużyny Canyon//SRAM zondacrypto, w której jeżdżą polskie zawodniczki: Katarzyna Niewiadoma i Agnieszka Skalniak-Sójka. Jak podaje komunikat prasowy, firma wkroczyła skutecznie do świata sportu, a jej strategicznym kierunkiem stało się kobiece kolarstwo szosowe.
Dodatkowo zondacrypto było sponsorem Giro d’Italia Women oraz włoskich klasyków, takich jak Strade Bianche i Milano San Remo.
– To dla mnie ogromna duma, że logotyp zondacrypto pojawi się obok polskiego orła. Zbyt często w Polsce koncentrujemy się wyłącznie na piłce nożnej, a przecież w innych dyscyplinach nasi sportowcy z sercem i poświęceniem walczą o medale dla kraju. Cieszę się, że jako zondacrypto będziemy częścią tej historii i będziemy wspierać mistrzynie i mistrzów, którzy z pasją walczą o medale dla Polski na arenie międzynarodowej – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.