Najnowszy projekt IRCenter i NextWeb Media umożliwia użytkownikom oglądanie najpopularniejszych klipów wideo online.
Maczeta.tv to nowy projekt NextWeb Media i IRCenter. Strona, wykorzystująca stworzony przez IRC algorytm, agreguje najpopularniejsze i najczęściej udostępniane klipy z YouTube. Materiały są podzielone na osiem kategorii: Top 100, Rozrywka, Muzyka, Trailery, Reklama, Techno, Auto-Moto i Sport. Każdy z nas może szybko znaleźć ciekawe klipy z interesującej tematyki.
– Naszym celem było stworzenie przyjaznego serwisu, w którym będzie można zobaczyć najgorętsze materiały wideo w sieci – mówi Emil Tomczuk, Senior Project Manager NextWeb Media. – Nie chodziło nam jednak o najczęściej oglądane materiały, te można zobaczyć na YouTube. Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu aktualne i dopiero rodzące się memy, filmy, najlepsze wiralowe reklamy , które są najczęściej udostępniane na Facebooku czy mikroblogach.
– Opracowany przez IRCenter, na potrzeby serwisu maczeta.tv, algorytm pozwala bardzo szybko znaleźć „najbardziej gorące” filmy. Słynny Ksiądz-Natanek już po 3 godzinach znalazł się w topie najlepszych reklam, wśród takich hitów jak globalne reklamy KIA, Playstation 3 czy słynny spot Volkswagena przygotowany z okazji tegorocznego Super Bowl – mówi Marcin Krzosek, Dyrektor Strategiczny IRCenter.
– Maczeta.tv jest dostępna on-line w wersji beta – dodaje Emil Tomczuk. Zapraszamy do testów i czekamy na uwagi.
źródło: informacja prasowa