Imagination Day ogłasza prelegentów – wśród nich Spotify, PayPal i Cannes Lions

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Imagination Day ogłasza prelegentów – wśród nich Spotify, PayPal i Cannes Lions

Udostępnij:

Imagination Day odsłania pierwszą grupę prelegentek i prelegentów. 27–28 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy pojawią się przedstawiciele takich firm, jak PayPal, Spotify czy Netflix, którzy zmieniają oblicze marketingu, technologii i kultury,

Imagination Day od kilkunastu lat gromadzi osoby tworzące kampanie, projektujące rozwiązania i poszukujące innowacji, które wyznaczają kierunki rozwoju branży kreatywnej. Tegoroczna dwudniowa konferencja przyciągnie uczestników zarówno z Polski jak i zagranicy od menedżerów i marketerów po niezależnych artystów i projektantów. Na scenie wystąpią m.in.:

  • Rasmus Wangellin, global head of brand design – Spotify
  • Aditya Kishore, insight director – WARC
  • Jouke Vuurmans, global chief creative officer – MediaMonks
  • Sarah Pernick, executive producer – PayPal
  • Philip Thomas, chief executive, ascential chair, LIONS
  • Viton Araujo, creative partner – Area 23
  • Jean Zamprogno, executive creative director – AKQA
  • Jay Richards, CEO – Imagen Insights
  • Jarbas Agnelli, film director, creative director, founder – Birds on the Wires
  • Natalia Talkowska, CEO & founder – NATALKA
  • Andreas Dahlqvist, CEO – NORD DDB
  • Józef Jakub Orliński – światowej sławy kontratenor
  • Monika Wasilewska, CEE social marketing manager – Netflix
  • Maciek Janiszewski, CEE marketing manager – Netflix

To pierwsza odsłona programu, który w kolejnych tygodniach zostanie uzupełniony o kolejne nazwiska.

Od wizjonerów po wschodzące gwiazdy

Imagination Day konfrontuje doświadczenia osób pracujących w międzynarodowych koncernach z perspektywą twórców niezależnych i artystów. Uczestnicy będą mogli poznać zarówno strategie globalnych marek, jak i autorskie projekty redefiniujące pojęcie kreatywności.

Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują światowej sławy case studies, podzielą się przełomowymi insightami, odważnymi ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi. Nie zabranie również czasu na sesje networkingowe.

Dwudniowy przegląd światowych kampanii – nowa równoległa scena

Program tegorocznej konferencji wzbogacono o nową, równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata. Pokaz zostanie podzielony według kluczowych sektorów – m.in. motoryzacja, FMCG, finanse, retail czy pharma. To wyjątkowa dawka inspiracji dla specjalistów marketingu, którzy w jednym miejscu zyskają dostęp do najnowszych światowych trendów w obszarze, w którym na co dzień pracują.

Imagination Day 2025 odbędzie się w dniach 27–28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Bilety dostępne są na tej stronie.

Czytaj również: