Ta współpraca stanowi istotny element długoterminowej strategii klubu, wykraczającej poza sferę sportową, i ma na celu podniesienie jakości doświadczeń kibiców poprzez inwestycję w nowoczesne rozwiązania płatnicze w całym ekosystemie stołecznej drużyny. Partnerstwo z 16-krotnym mistrzem Polski obejmie całościowe zarządzanie płatnościami w różnych obszarach działania klubu. Jak podaje komunikat na Linkedinie, rozwiązania Adyen będą wykorzystywane w Legia FanStore, sklepie internetowym, Legia Park, a także w punktach gastronomicznych i na parkingach.
Dzięki tej współpracy, kibice Legii mają zyskać dostęp do szybszego i bezpieczniejszego procesu zakupowego oraz do większej liczby metod płatności. Będą mogli realizować transakcje w sposób, który jest dla nich najwygodniejszy – za pomocą karty, telefonu lub zegarka.
Dla Adyen, strategiczne partnerstwo z Legią to kolejny krok w rozwijaniu swojej obecności w sektorze sportowym. Spółka dostarcza już nowoczesne, bezpieczne i skalowalne rozwiązania płatnicze dla czołowych klubów piłkarskich na świecie, w tym między innymi dla Bayernu Monachium.