Paczkomaty w banku BNP Paribas
– Połączenie sił dwóch tak innowacyjnych firm pozwala zaoferować naszym klientom jeszcze jedną korzyść, ułatwiającą codzienne życie i zapewniającą komfort. Połączenie usług bankowych i logistycznych ma ogromny potencjał, ponieważ użytkowników bankomatu i automatu paczkowego łączą te same oczekiwania – wygody i bezpieczeństwa. Liczymy na to, że – biorąc pod uwagę ogromną popularność usług InPost – nowa funkcjonalność zwiększy ruch w naszych Centrach Klienta – mówi Klaudiusz Spendowski, project manager ds. rozwoju sieci sprzedaży w Banku BNP Paribas.
Pilotaż programu obejmie 8 Centrów Klienta. To placówki w Warszawie (Al. Niepodległości 119, ul. Bora Komorowskiego 37, ul. Wrocławska 21), w Krakowie (ul. Bonarka 8), w Białymstoku (ul. Sienkiewicza 3), w Gdyni (ul. Kartuska 20), w Opolu (Rynek 24/25) oraz w Kutnie (ul. Podrzeczna 18). W planach są kolejne lokalizacje.
– Ten projekt to dla InPost naturalne uzupełnienie naszej sieci o dodatkowe punkty, tak by być jeszcze bliżej klientów. Współpraca z bankiem BNP Paribas to przykład, jak poprzez synergię różnych usług możemy tworzyć jeszcze wygodniejsze i bardziej dostępne rozwiązania. Budujemy sieć punktów Out of home (OOH) z myślą o codziennych potrzebach użytkowników i nieustannie otwieramy się na nowe kierunki rozwoju. A wszystko to by zapewniać naszym klientom maksymalną wygodę przy odbiorze paczek – dodaje Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji i rozstawień, InPost.