Runda finansowania została przeprowadzona przez Market One Capital i Peak, przy udziale SMOK Ventures, BADideas, FJ Labs i Lakestar, dzięki czemu łączna kwota finansowania firmy wyniosła około 5 mln euro. Gospodarka subskrypcyjna zmieniła sposób, w jaki konsumenci kupują produkty i wchodzą z nimi w interakcję, a towary fizyczne stanowią już około 40% rynku, którego wartość ma osiągnąć 3,5 bln dolarów do 2030 roku.
Juo koncentruje się na tym szybko rozwijającym się segmencie subskrypcji produktów fizycznych i hybrydowych na poziomie infrastruktury. Jego platforma zapewnia pełen zestaw narzędzi do projektowania, uruchamiania i zarządzania modelami subskrypcji dla szerokiej gamy produktów fizycznych, od prostych zamówień cyklicznych, takich jak suplementy, kosmetyki, zestawy posiłków i karma dla zwierząt, po złożone produkty o wyższej wartości, takie jak sprzęt AGD lub sprzęt medyczny. Dzięki oddzielnym obszarom roboczym operatorzy i programiści mogą współpracować w tym samym środowisku, korzystając z narzędzi dostosowanych do pełnionych funkcji, a autorska technologia Juo obsługuje praktycznie każdy stack programistyczny, umożliwiając zespołom biznesowym zarządzanie operacjami bez konieczności pisania kodu. Platforma obejmuje podstawową warstwę logiczną, API, SDK, CLI oraz narzędzie do współpracy.
Dzięki nowemu finansowaniu firma Juo planuje wejść w kolejny etap rozwoju, rozszerzając możliwości platformy dla programistów, administratorów i agentów AI w zakresie niestandardowych wdrożeń i platform e-commerce, w tym wsparcia dla nowoczesnych technologii front-endowych i protokołów kontekstowych modeli (MCP), które umożliwiają systemom AI bezpośrednią interakcję z infrastrukturą subskrypcyjną.