fot. unsplash.com
eduweb.pl właśnie startuje z Miesiącem E-Biznesu, którego celem jest przygotowanie Cię do roli przedsiębiorcy. Możesz zacząć za darmo, pobierając gotową Checklistę do uruchomienia Twojego biznesu, a następnie przerobić aż sześć obszernych kursów wideo, które poprowadzą Cię krok po kroku przez każdy etap rozwoju dochodowego startupu.
Budowanie biznesu w sieci (ale także poza nią) to proces, który składa się z kilku etapów. Zwykle zaczyna się od pomysłu na produkt lub usługę, rozpoznania potrzeb i problemów z jakimi zmagają się klienci i rynek, a potem przychodzi czas na całą resztę. Między innymi na na produkcję, wdrożenie, sprzedaż i skalowanie. Dlatego kurs „Nowoczesny biznes” od eduweb.pl także został podzielony na etapy. Jest ich aż osiem, a każdy przeprowadzi Cię szczegółowo przez kluczowe fazy budowa biznesu i rozwijania internetowych projektów.
Fazy, o którym mowa to:
-
etap rozpoznania
-
etap budowania
-
etap zasięgów
-
premiera produktu
-
etap promocji
-
etap zarabiania
-
analityka
-
etap wzrostu
Etap rozpoznania
Na tym etapie kursu dowiesz się, jak skutecznie poszukiwać pomysłów na biznes oraz w jaki sposób analizować konkurencję i potencjalnych klientów. Nauczysz się wykorzystywać zaawansowane sposoby wyszukiwania fraz, tematów, trendów i odkryjesz wartościowe nisze.
Etap budowania
Drugi etap kursu „Nowoczesny biznes” jest bardzo praktyczny. Przez półtorej godziny nie tylko nauczysz się jak budować MVP, ale faktycznie je zbudujesz. Przy tym nie napiszesz ani linijki kodu, ale za to skorzystasz z licznych darmowych, które Ci to umożliwią.
Etap zasięgów
Na tym etapie poznasz skuteczne metody budowania reputacji w sieci i tworzenie treści, dzięki którym stworzysz bazę pierwszych klientów. Nauczysz się jak korzystać z narzędzi do budowania list i poznasz techniki wyszukiwania tematów. Zoptymalizujesz również komunikację z influencerami, którzy pomogą Ci zbudować zasięg.
Premiera produktu
Premiera produktu to ważny etap, więc z tej części kursu dowiesz się jak taką premierę skutecznie zorganizować. Krok po kroku nauczysz się jak formułować komunikację, przygotujesz plan na poszczególne dni przed i po premierze, zgromadzisz odpowiednie zasoby. Przygotujesz także press pack, teaser i pitch dla inwestorów.
Etap promocji
Po zakończeniu tego etapu będziesz znać skuteczne metody działania w ramach social media i bezpłatnej reklamy. Ale wiedza to jedno, a jej wykorzystania to drugie, więc w tej części kursu nauczysz się także jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce. Dowiesz się, jak zorganizować system poleceń Twojego produktu i osiągnąć efekt śnieżnej kuli.
Etap zarabiania
Po co Ci startup, który nie zarabia, prawda? Dzięki wiedzy zdobytej na tym etapie będzie umieć eksperymentować ze źródłami dochodów, wycenić swój produkt i zoptymalizować strony zakupowe.
Analityka
Skutecznie działający biznes wykorzystuje narzędzia do mierzenia i monitorowania wyników. Nauczysz się więc, co i w jaki sposób mierzyć. Poznasz między innymi technikę testów A/B i wiele więcej.
Etap wzrostu
Ostatni etap kursy poświęcony jest automatyzacji i procesom. Przeanalizujesz cykl życia klienta i dobierzesz odpowiednie mierniki, które pozwolą śledzić działania optymalizacyjne. Dowiesz się także, jak skutecznie wdrożyć automatyzację marketingu oraz obsługi klienta.
Kursy w ramach “Miesiąca E-biznesu” od Eduweb.pl to łącznie ponad 50 godzin, które stanowią kompletne kompendium dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z biznesem w sieci. Będziesz do niego wielokrotnie wracał w miarę rozwoju swojego przedsięwzięcia i w ramach lekcji znajdował odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Kurs, poza listą zadań, został uzupełniony także też o listę narzędzi, zadań dla Twojego developera, szablonów maili i wiele innych przydatnych (wręcz niezbędnych) przedsiębiorcom zasobów.
Jednym z nich jest checklista, którą możesz pobrać całkowicie bezpłatnie.
Kurs dedykowany jest początkującym przedsiębiorcom
Jeśli szukasz szybkiej i łatwej drogi do stworzenia drugiego Facebooka lub liczysz na gotowe odpowiedzi i wskazanie palcem jakiego problemu, produktu i niszy powinieneś się chwycić, ten kurs Ci nie pomoże. Budowanie biznesu wymaga świadomości, miesięcy, a nawet lat ciężkiej, wytężonej pracy. Jeśli więc jest gotów, by oddać się przedsięwzięciu, „Nowoczesny biznes” z pewnością ułatwić Ci to zadanie.
Cena kursu Nowoczesny Biznes to zaledwie 970 złotych. Możesz jednak wybrać inne warianty lub wypróbować go za 99 zł.
Decydując się na rozszerzenie kursu o kolejne moduły zapłacisz 1543 złote i zyskasz dostęp do:
Kurs Budowania Marki – Promocja w Sieci, z którego dowiesz się:
-
Jak skutecznie dotrzeć do klientów?
-
Czym charakteryzuje się dobra identyfikacja firmy
-
Gdzie warto się promować w dzisiejszych czasach?
-
Co pisać w poszczególnych kanałach komunikacji?
-
Kiedy wrzucać treści na portale społecznościowe?
-
Jak sprawić, aby ludzie sami mówili o Twojej marce?
-
W jaki sposób badać skuteczność kampanii marketingowych?
-
I wiele, wiele więcej!
Kurs Marketingu Produktów – Wprowadzanie Produktu na Rynek, z którego dowiesz się:
-
Weryfikacja potencjału pomysłu
-
Budowanie zgranego zespołu
-
Definiowanie potrzeb klientów
-
Doświadczenia użytkowników
-
Omówienie cyklu życia produktu
-
Szukanie innowacji
-
Komunikacja z klientami
-
Kreatywne zwijanie biznesu
Kurs SEO – Promocja w Wyszukiwarce, który omawia:
-
Wprowadzenie do tematyki SEO
-
SEO w procesie marketingu i sprzedaży
-
Architektura informacji, treści i dobór słów kluczowych pod kątem Google
-
Techniczne aspekty budowy strony
-
Link building – pozyskiwanie linków pozycjonujących
-
Analiza serwisu internetowego pod kątem SEO krok po kroku
Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży – Dane Osobowe w Internetowym Biznesie, z którego dowiesz się:
-
W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
-
Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
-
RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
-
Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
-
Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
-
Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
-
Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowiednie zabezpieczenia?
-
Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?
Który wariant jest dla Ciebie? Eduweb.pl czeka na Twoją odpowiedź. Zacznij od pobrania bezpłatnej Checklisty i innych gotowych zasobów na http://startupwsieci.eduweb.pl