Artur Kowalski dyrektorem marketingu i innowacji w Open Finance i Home Broker

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Od 6 sierpnia br. stanowisko dyrektora marketingu i innowacji w spółkach Open Finance i Home Broker pełni Artur Kowalski.

Rolą Artura Kowalskiego jest stworzenie strategii marketingowej Open Finance i Home Broker oraz transformacja cyfrowa spółek. Istotnym elementem jego pracy będzie wprowadzanie innowacji zarówno siłami własnymi obu firm, jak i przy współpracy ze startupami z obszaru fintech i martech.

Artur Kowalski ma prawie 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji marketingowej. Był uczestnikiem programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w marketingu i sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniał rynek telekomunikacyjny, wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. Następnie przez prawie 10 lat pracował w marketingu Orange, gdzie zdobył wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Przez ostatni rok chief product officer w fintechowej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu był odpowiedzialny również za sprzedaż w kanale offline i online oraz optymalizacje procesów.

Artur jest ekspertem w zakresie opracowywania i realizacji strategii marketingowych oraz wdrażaniu innowacyjnych produktów i procesów. Specjalizuje się w tematyce digital marketing i technologii mobilnych. Jest m. in. laureatem Mixx Awards 2016 w trzech kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Influencer i Video on-line.

Ukończył Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Systematycznie podnosi swoją wiedzę w obszarze marketingu (studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim), digitalu (najlepszy student Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, ma certyfikat Digital Marketing Qualification by IAB).