UserEngage to platforma, która pozwala biznesom internetowym sprzedawać więcej. Obecnie ponad 75 proc. klientów spółki pochodzi spoza Polski. Przez ostatnie 2,5 roku zaskarbiła sobie serca marketerów i sprzedawców. Dzięki platformie UserEngage specjaliści ds. marketingu mogą personalizować komunikację w takich kanałach jak live chat, boty, e-mail marketing, SMS, WebPush i VoiceCall. Mając wszystkie kanały w jednym miejscu klienci UserEngage są w stanie lepiej dostosować sposób komunikacji oraz procesy sprzedażowe do oczekiwań odbiorców.
– Z przyjemnością możemy ogłosić kolejny sukces Grupy R22 w obszarze rozwoju biznesu przez akwizycje. Inwestycja w UserEngage jest dla nas istotnym wzmocnieniem kompetencyjnym i produktowym oraz ważnym krokiem w kierunku budowy technologicznej Grupy o międzynarodowym zasięgu. Ten młody, ambitny zespół stworzył i rozwija na globalnym rynku oprogramowanie usprawniające sprzedaż, pozyskanie i obsługę klienta, które idealnie wpisuje się w portfolio naszej Grupy. – powiedział Jakub Dwernicki, prezes R22.
Rynek rozwiązań marketing automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków rozwiązań klasy MarTech, a UserEngage bardzo dynamicznie zdobywa kolejnych klientów na międzynarodowym rynku. Generowane przez spółkę miesięczne, powtarzalne przychody na poziomie 200 tys. zł są blisko czterokrotnie wyższe niż rok wcześniej. Jednocześnie UserEngage celuje w najszerszy sektor, czyli rozwiązania dla małych i średnich firm. Skutecznie konkuruje na globalnym rynku z takimi firmami jak HubSpot, Intercom, czy ActiveCampaign.
– Obecność w Grupie R22 umożliwi nam dostęp do szerokiej bazy klientów na polskim rynku oraz da możliwość korzystania z doświadczenia i know-how, szczególnie w obszarze sprzedaży i zaplecza organizacyjnego. Liczymy, że efektem współpracy z Grupą R22 będzie jeszcze szybszy rozwój i budowa silnej pozycji na globalnym rynku marketing automation. – powiedział Grzegorz Warzecha, założyciel UserEngage.
Inwestycja w globalny produkt, jakim jest UserEngage to dla Grupy R22 kolejny krok w budowie podmiotu o międzynarodowym znaczeniu. Wcześniej w 2018 r. Grupa zrealizowała trzy przejęcia na rumuńskim rynku hostingu i domen, dzięki którym osiągnęła pozycję lidera w tym kraju. Grupa zainwestowała także w działający na rynku globalnym software house Appchance. Dla Vercom to również nowy kanał sprzedaży swoich produktów – SMS i e-mail.
– UserEngage idealnie wpisuje się w DNA Vercom i Grupy R22, zarówno w kontekście zespołu, jak i technologii. Bardzo mocno wierzymy w zautomatyzowane rozwiązania w obszarze marketingu, szczególnie świadczone w modelu SaaS. Firma jest doceniana nie tylko przez klientów, ale i środowisko biznesowe, czego potwierdzeniem są liczne nagrody i wyróżnienia. Wierzymy, że dzięki wsparciu finansowemu i organizacyjnemu wspólnie odniesiemy sukces na globalnym rynku. – dodał Krzysztof Szyszka, prezes Vercom.
Firmy korzystające z UserEngage zwiększają konwersję i zaangażowanie klientów na stronie internetowej, usprawniają pracę działów marketingu, sprzedaży i wsparcia klienta oraz efektywnie pozyskują kontakty sprzedażowe, które z czasem mogą stać się lojalnymi klientami.