Czym jest Wasz projekt?
NiftyOrders to kompleksowa obsługa zamówień, która zapewnia pełną synchronizację funkcji w czasie rzeczywistym na wszystkich urządzeniach. Aplikacja jest alternatywą dla kosztownych systemów przywoławczych opartych na pagerach, które często spotykamy w lokalach gastronomicznych. Aplikacja dodatkowo posiada funkcję tablicy zamówień inspirowaną rozwiązaniem występującym w McDonald’s czy KFC. Dzięki niej klienci zawsze będą mieć aktualne informacje o zamówieniu.
Jaki problem rozwiązujecie?
Aplikacja usprawnia obsługę zamówień, skraca kolejki, informuje klientów o ich zamówieniu.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Aplikacja sprawdzi się znakomicie w lokalach gastronomicznych, a także w punktach usługowych (fryzjer, salon kosmetyczny, wulkanizacja), w urzędach, w placówkach medycznych, w bankach lub w innych punktach, gdzie potrzebne jest usprawnienie obsługi zamówień oraz skrócenie kolejek.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Obecnie projekt jest w pełni darmowy oraz nie zawiera reklam. W przyszłości nie wykluczam wprowadzenia wersji premium.
Kto stoi za projektem?
Pomysłodawcą i autorem aplikacji jest Tomasz Zieliński, doświadczony front-end developer z wieloletnim stażem pracy dla podmiotów krajowych i zagranicznych.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Niedawno miało miejsce uruchomienie aplikacji.
Jakie są plany rozwoju?
W planach jest rozbudowa profilu sprzedawcy, tryb automatyczny odbioru zamówienia oraz aplikacja na iOS.