Od ponad 20 lat Marcin Olech działa w branży handlu i marketingu. Był odpowiedzialny za marketing Carrefour w Polsce, realizację strategii transformacji cyfrowej, budowę synergii między poszczególnymi kanałami sprzedaży oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych na rynku handlowym. Dołączył do zespołu The Heart w lutym, gdzie pełni funkcję Head of Retail & Omnichannel. Będzie nadzorował spółki i projekty realizowane dla sektora retail w jednostce The Heart Ventures.
– Praca w korporacji umożliwiła mi zdobycie doświadczenia, które teraz jestem w stanie wykorzystać po drugiej stronie budując konkretne rozwiązania dla branży retail. Z The Heart współpracowaliśmy wcześniej w ramach projektów realizowanych dla Carrefour. Teraz razem z zespołem będziemy wdrażać nowe modele biznesowe w dużych firmach – komentuje Marcin Olech
– W The Heart będę pracował przy projektach dedykowanych dla sektora retail. Kluczowe będzie wykorzystanie różnych kanałów sprzedaży w oparciu o omnichannel. The Heart do tej pory specjalizował się w branży finansowej. Moje doświadczenie będzie wsparciem dla zespołu w projektach retail – sektorze, który jest jednym z bardziej konkurencyjnych rynków w Europie. W jednostce The Heart Ventures, w której budujemy startupy dla korporacji, będę nadzorował powstające spółki dla branży retail – dodaje Marcin Olech
The Heart sukcesywnie powiększa swój zespół o doświadczonych menedżerów z największych międzynarodowych korporacji. W marcu 2018 na czele The Heart Ventures, czyli jednostki odpowiedzialnej za budowanie startupów, stanął Maciej Marszałek. Wcześniej w Grupie Axa nadzorował proces cyfrowej transformacji na 29 rynkach Ameryki Południowej, Afryki, Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu.
– Priorytetem jest zbudowanie spółek w ramach The Heart Ventures, które kompleksowo będą wspierały duże firmy. Tworząc nowe technologiczne przedsięwzięcia powiększamy zespół o doświadczonych praktyków, którzy doskonale znają działanie korporacji od wewnątrz oraz potrafią szybko i zwinnie wdrożyć nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Rudolf, CEO The Heart.