PizzaPortal.pl i Makro łączą siły, aby budować dodatkowe profity dla restauratorów

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Od 2 stycznia 2012 największa hurtownia Cash&Carry i największy portal zamawiania pizzy online w Polsce nawiązały współpracę, na której skorzystają restauratorzy: zwiększą możliwości promocyjne i obniżą koszty.

Od 2 stycznia 2012 największa hurtownia Cash&Carry i największy portal zamawiania pizzy online w Polsce nawiązały współpracę, na której skorzystają restauratorzy: zwiększą możliwości promocyjne i obniżą koszty.

PizzaPortal.pl i Makro Cash & Carry Polska przygotowały dla restauracji włoskich specjalny program rabatowy. Każdy, biorący w nim udział restaurator, za zrobione zakupy w Makro, otrzyma bon towarowy na kolejne zakupy w Warszawskich halach Makro.

PizzaPortal.pl z kolei, oferuje uczestnikom programu bezpłatną instalację sklepu na stronie restauracji, co ma wpłynąć na zwiększenie jej atrakcyjności na rynku gastronomii. – Widzimy, że Polacy coraz chętniej zamawiają online niż przez telefon. Restauracja, która na swojej stronie ma tylko numer telefonu jest mniej konkurencyjna. Nasz sklep na stronie restauracji będzie tutaj dużym wsparciem – mówi Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający PizzaPortal.pl. Restauratorzy otrzymają również duże obniżki na kampanie marketingowe od PizzaPortal.pl, co także pomoże im lepiej zaznaczyć swoją obecność na rynku. W ofercie są między innymi billboardy, kampania w komunikatorze Gadu-Gadu czy kody rabatowe, z których – według danych PizzaPortal.pl – restauracje korzystają coraz chętniej i częściej.

Dzięki współpracy restauracje, które jeszcze nie są w PizzaPortal.pl będą mogły przyłączyć się do portalu na preferencyjnych warunkach. – Przez PizzaPortal.pl pozwalamy restauracjom niskim kosztem pozyskać klienta. Dzięki współpracy z Makro obniżymy również ceny produktów i usług dla restauratorów – tłumaczy Lech Kaniuk.

Aby przystąpić do programu należy wejść na stronę makropizzaportal.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Program działał będzie w najbliższych miesiącach wyłącznie na terenie Warszawy. W planach jest rozszerzenie programu na całą Polskę dla wszystkich rodzajów kuchni, poszerzanie oferty marketingowej PizzaPortal.pl oraz usprawnienie restauratorom zakupów w halach Makro.

Makro Cash & Carry stara się rozwijać swoją ofertę nie tylko poprzez zwiększanie artykułów na półce i ale również poprzez tworzenie nowych i ciekawych programów. W ramach współpracy z PizzaPortal.pl postanowiliśmy stworzyć specjalny program rabatowy dedykowany wybranej grupie klientów – restauracjom włoskim. Liczymy na zainteresowanie Klientów tą nietypową ofertą, pozwalającej na rozwój lokali gastronomicznych, w dosyć trudnej sytuacji gospodarczej, w jakiej znalazła się cała Europa – mówi Piotr Bekker specjalista ds. Grupy Klientów Horeca, Makro.

źródło: informacja prasowa