10 pytań do… Jona Bradforda

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Prosto, krótko i na temat – tym razem z naszą startupową 10-tką zmierzył się Jon Bradford z brytyjskiego akceleratora Springboard.

English version you can find here

Prosto, krótko i na temat – tym razem z naszą startupową 10-tką zmierzył się Jon Bradford z brytyjskiego akceleratora Springboard.

Dobry startup to taki, który przeżyje, a świetny startup to taki, który zmieni świat.

Najważniejszą cechą startupowowca jest bycie nieustępliwym.

Najważniejszą umiejętnością zespołu tworzącego startup jest działanie zespołowe.

Innowacyjność jest dla startupu jak fałszywa nadzieja, wykonanie jest wszystkim.

Gdybym musiał skorzystać z finansowania swojego pomysłu, zdecydowałbym się zacząć sprzedaż swojego produktu.

Najlepszym sposobem na promocję startupu jest bycie bardzo wytrwałym.

Najczęstszą przyczyną porażki startupów jest brak rozmowy na jego temat z wystarczającą liczbą mądrych osób.

Najczęstsza przyczyna sukcesu startupu jest nieznana.

To co odróżnia amerykańskie startupy od europejskich, to ich lokalizacja.

Warto zrobić startup, ponieważ możesz uczynić świat lepszym miejscem (za Michaelem Jacksonem – you can make the world a better place).