GetResponse przygotował quiz sprawdzający efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań, aby od razu dowiedzieć się jaki poziom osiąga strategia email marketingowa firmy.
GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, przygotował ankietę, która w formie quizu pozwala sprawdzić stopień zaawansowania oraz skuteczność prowadzonych kampanii email marketingowych.
Aby wziąć udział w quizie wystarczy wypełnić ankietę – http://www.getresponse.pl/promo/email-marketing-quiz. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi automatycznie zostanie obliczony wynik wraz z krótkim opisem, z którego respondent będzie mógł dowiedzieć się jaki poziom mają prowadzone przez niego kampanie email marketingowe. W zależności od osiągniętego wyniku, uczestnik otrzyma automatycznie wygenerowane porady, jak tworzyć bardziej produktywne newslettery.
Pytania w quizie zostały dobrane tak, aby w szeroki sposób określić efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Poruszają one m.in kwestie budowania listy odbiorców, segmentacji, dostarczalności oraz optymalizacji wysyłanych newsletterów.
Wyniki z wypełnionych ankiet zostaną przeanalizowane i przedstawione w postaci raportu z badania. Raport będzie barometrem działań email marketingowych prowadzonych przez szerokie grono marketerów i przedsiębiorców. Będzie on także próbą odpowiedzenia na pytanie, z którym borykają się w szczególności specjaliści email marketingu – jaki jest poziom email marketingu w Polsce.
Patronami medialnymi quizu są IAB, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Ekomercyjnie.pl, Mediarun.pl oraz blog AK74.
źródło: informacja prasowa