Konkurs na najciekawsze startupy z obszaru nowych technologii i biznesu dla marketingu, komunikacji oraz sprzedaży, organizowany w ramach projektu Innovation AD we współpracy z D- RAFT Corporate Accelerator (Innovatika).
Konkurs ma na celu zacieśnienie współpracy branży komunikacji marketingowej i marketingu z firmami, których produkty i technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych firmach.
Szukamy startupów z obszarów takich jak:
- Customer experience,
- Consumer engagement,
- Ad Tech > Online / Offline / Mobile integration,
- Marketing applications for big data and internet of things,
- Inbound / content marketing,
- Marketing automation,
- Personalization,
- New communication channels,
- New sales channels (e-commerce, m-commerce, etc),
- Crowdsourcing & open innovation
- oraz innych związanych z marketingiem, komunikacją, sprzedażą.
W konkursie mogą wziąć udział istniejące spółki z Europy, które mają za sobą pierwsze wdrożenie produktu / technologii, poszukujące klientów dla sprawdzonego rozwiązania, a jednocześnie ich działalność nie jest dłuższa niż 3 lata. Główną nagrodą jest 30 000 PLN oraz możliwość prezentacji projektu podczas konferencji Innovation Day 21 maja. Partnerem strategicznym konkursu jest Grey Group Poland.