Współpraca ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dotyczyć będzie głównie obszaru e-commerce, w którym specjalizuje się imerge.
Jednym z punktów strategii imerge jest tworzenie nowych standardów jakości obsługi klienta na rynku internetowym.
– Wierzymy, że dzięki współpracy z IAB Polska możemy tworzyć lepszą jakość rozwiązań e-commerce i jednocześnie promować działania, które podniosą jakość oraz bezpieczeństwo e-handlu, zarówno pod kątem konsumenta, jak również właściciela e-sklepu – powiedziała Justyna Skorupska, prezes spółki imerge.
Praca w strukturach IAB Polska daje możliwości wspierania rynku e-commerce i podmiotów, które na nim istnieją oraz tych, które chcą budować swój biznes w internecie. Eksperci imerge wzięli udział w opracowaniu samoregulacji inicjowanych przez IAB Polska: Dobre Zasady E-commerce oraz Poradnik E-commerce dla Konsumenta.
– Rynek internetowy to nie tylko agencje marketingu internetowego, lecz także podmioty dostarczające usługi i rozwiązania łączące świat biznesu ze światem IT. Poprzez dołączenie do IAB Polska i pracę w jego strukturach chcemy budować świadomość, że dobrze przemyślana i wdrożona technologia jest fundamentem każdego e-przedsięwzięcia, dla którego same działania typu „creative branding” są bezwartościowe – skomentował Andrzej Hamankiewicz, wiceprezes imerge.
Strategia imerge zakłada także dostarczanie najlepszych i jednocześnie sprawdzonych rozwiązań oraz usług w zakresie IT/e-commerce. Dlatego firma od początku swojej działalności stawia na współpracę partnerską ze sprawdzonymi dostawcami usług i rozwiązań dedykowanych w szczególności projektom online. Obecnie liczba partnerów imerge to dziewięć firm wśród których są: Performance Media, B2BPartner, INFOR IT, FACT-Finder®. W ostatnim czasie do grupy dołączyły firmy: SARE, PayLane, InteliWISE, opiniac.com, K2 Legal.
źródło: informacja prasowa