Human Tech Art vol. 10

Dodane:

Udostępnij:

BREATHING LAMP

Czy od samego patrzenia na specjalnie skonstruowaną lampę i oddychania w wyznaczanym przez nią rytmie można zwolnić, uspokoić się, zrelaksować? Aga i Łukasz Szóstek postanowili to sprawdzić.  Przy projektowaniu lampy wykorzystali rytm idealnej ścieżki oddechu: wdech na 3 – przerwa – wydech na 5 – przerwa. Projekt powstał na bazie badań przeprowadzonych w Intelligent Lighting Institute w Eindhoven nad wspieraniem ćwiczeniami relaksacyjnymi osób z zaburzeniami psychicznymi. W tej chwili twórcy starają się zaaplikować go w szerszym kontekście dla wszystkich tych, którzy poszukują momentu na wyciszenie.

KABOOM

Czym jest jest rzeczywistość rozszerzona i jak można ją połączyć z grami? Czy klawiatura, myszka i pad są jedynymi kontrolerami, które można wykorzytać podczas grania? Na te (i inne) pytania odpowie Michał Mizera. Zaprezentuje też Kaboom, czyli prostą grę logiczną, która polega na układaniu materiałów wybuchowych oraz prezentuje interfejs sterowania grami przy użyciu kamery, drewnianych klocków i wydrukowanych na nich markerów.

Zapraszamy na spotkanie 24 czerwca o godz. 18:45 w Kawiarnia Hoża 51 (na ulicy Hoża 51).

Agenda:

  • 18:45 Rejestracja i rozpoczęcie kawowe
  • 19:00 Oficjalne przywitanie – Magdalena Ostoja-Chyżyńska, Łukasz Czarnecki
  • 19:10 Lampa – Aga Szóstek, Łukasz Szóstek
  • 19:40 KABOOM – Michał Mizera
  • 20:10 Testowanie projektów i networking

Patronem medialnym spotkań jest Akademickie Radio Kampus.

Wstęp wolny po uprzedniej rejestracji na https://humantechart10.evenea.pl