Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe

Dodane:

Udostępnij:

Marketing Progress to konferencja ekspercka, która odbędzie się 12-13 czerwca 2014 roku we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty. Tematyka II edycji skupia się wokół skutecznych strategii marketingowych.

Udział w wydarzeniu to możliwość zdobywania wiedzy na temat najnowszych trendów i rozwiązań stosowanych w tworzeniu strategii marketingowych oraz czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków. Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe został także wzbogacony o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.

Podczas czerwcowej edycji Marketing Progress poruszymy problematykę:

  • budowania trwałych relacji z klientami,
  • pozyskiwania klientów przy użyciu najnowszych aplikacji i narzędzi internetowych,
  • wykorzystania BIG DATA w strategii marketingowej firmy,
  • usprawniania działań marketingowych,
  • wykorzystania niestandardowych form i narzędzi komunikacyjnych w strategii marketingowej,
  • budowania strategii komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.