Marketing Progress to konferencja ekspercka, która odbędzie się 12-13 czerwca 2014 roku we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty. Tematyka II edycji skupia się wokół skutecznych strategii marketingowych.
Udział w wydarzeniu to możliwość zdobywania wiedzy na temat najnowszych trendów i rozwiązań stosowanych w tworzeniu strategii marketingowych oraz czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków. Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe został także wzbogacony o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.
Podczas czerwcowej edycji Marketing Progress poruszymy problematykę:
- budowania trwałych relacji z klientami,
- pozyskiwania klientów przy użyciu najnowszych aplikacji i narzędzi internetowych,
- wykorzystania BIG DATA w strategii marketingowej firmy,
- usprawniania działań marketingowych,
- wykorzystania niestandardowych form i narzędzi komunikacyjnych w strategii marketingowej,
- budowania strategii komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.