6 lutego na Akademii Leona Koźmińskiego odbędzie się czwarta konferencja w ramach projektu Kanwa Przedsiębiorczych. Udział w bezpłatnej konferencji szczególnie rekomendowany jest osobom, które myślą o założeniu start-upu lub rozwinięciu firmy. Zaproszeni prelegenci i trenerzy są praktykami biznesu, którzy pracują m.in. dla Google, Brand24 czy INTERIA.PL.
Mecenasem projektu jest Podkarpacki Bank Spółdzielczy. Konferencja podzielona jest na trzy moduły: prelekcje, warsztaty oraz sesję networkingową. Wszystkie elementy konferencji są bezpłatne, wymagana jest wyłącznie rejestracja na https://kanwaprzedsiebiorczych.pl/konferencje. Zaproszeni eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami i wiedzą z zakresu prowadzenia biznesu.
Wybrani prelegenci:
- Tomasz Czudowski, kierownik produktów brandingowych na CEE, Bliski Wschód i Afrykę w Google, opowie jak wyjść ze swoim biznesem poza granice kraju i rozwijać się na arenie międzynarodowej.
- Michał Sadowski, CEO Brand24, przybliży ideę i główne zastosowania monitoringu internetu / social media w służbie biznesu. Wskaże trendy i najlepsze praktyki skutecznego wykorzystania narzędzi.
- Tomasz Makowski, ekspert projektu oraz trener biznesu i NGOs, podpowie jak negocjować w biznesie i w życiu.
- Michał Smajek, z Semahead Agencja SEM Grupy INTERIA.pl zdradzi, które źródła generują ruch i sprzedaż na stronach.
- Tomasz Jabłoński, dyrektor AIP przy SGH przytoczy sposoby wsparcia start-upów na przykładzie Ekosystemu Polski Przedsiębiorczej.
- Piotr Kaczmarek-Kurczak, wykładowca i specjalista w zakresie uruchamiania nowych firm podpowie jak wykorzystać kapitał osobisty przy zakładaniu firmy.
- Katarzyna Michalik, Katarzyna Banach z Warsawholic opowiedzą o przekuwaniu szczytnej idei w model biznesowy
Nad planowaniem, wdrożeniem i realizacją projektu czuwa agencja konsultingowo-marketingowa TLConsulting.