adUniverse to wydarzenie mające na celu pokazanie całego ekosystemu reklamy interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.
Emarketer szacuje, że w 2013 roku w USA aż 19 % reklam graficznych będzie sprzedawana w modelu RTB, a do 2015 odsetek ten wzrośnie do 27%. Czy polski rynek reklamowy w pełni zaadoptował nowe narzędzia? Czy jest gotowy na real time marketing wspierany przez technologie i dane? Czy marki wykorzystują wszystkie możliwość precyzyjnego dotarcia z przekazem do wybranej wąskiej grupy docelowej? Czy dostosowują komunikaty w zależności od etapu procesu zakupu na jakim jest klient i jakich narzędzi marketingowych używają?
Kto powinien wziąć udział w adUniverse 2014?
- CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
- wydawcy oraz właściciele serwisów online
- przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
- pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach
- mediaplanerzy
- dyrektorzy marketingu i sprzedaży
- kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
- specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
- przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
- osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
- właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
- kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
- dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
- twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital