Jak wykorzystywać nowoczesne technologie w marketingu? Co czeka marketing i technologię w 2014 roku? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas II edycji konferencji „Marketing i Technologia”, która odbędzie się 27 i 28 listopada 2013 roku w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.
Technologie się rozwijają i nieustannie zmieniają naszą rzeczywistość. Mają też duży wpływ na marketing i sposób w jaki marki komunikują się z klientami. Po pozytywnym przyjęciu ubiegłorocznej konferencji „Marketing i Technologia” postanowiliśmy ją powtórzyć w tym roku, a tym samym zamienić w cykliczne wydarzenie dla osób związanym z marketingiem i szeroko pojętą komunikacją. Takie, które zapewni łyk inspiracji i garść przydatnych wskazówek, w jaki sposób korzystać z najnowszych technologii w codziennej pracy.
Do grona prelegentów konferencji „Marketing i Technologia 2013” zaprosiliśmy znanych i cenionych ekspertów, którzy zgodzili się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Do udziału w konferencji zapraszamy głównie te osoby, które na co dzień odpowiadają za marketing i komunikację marek. Zapraszamy pasjonatów technologii oraz tych, którzy lubią uczyć się od najlepszych.