Mission: ToRun #5

Dodane:

Udostępnij:

Piąte spotkanie toruńskich przedsiębiorców w ramach Mission: ToRun odbędzie się w Hanza Cafe 24 września. Mission: ToRun to nieformalny cykl spotkań toruńskiej społeczności skupionej wokół przedsiębiorczości, biznesu i start-up’ów, zainspirowana ideą Open Coffee.

Agenda:

  • 18:00 Powitanie w Hanza Cafe- Beata Romańska, koordynatorka Mission: ToRun
  • 18:10 Mateusz Jaszak Głowa pełna pomysłów na start-up-z naciskiem na aplikacje mobilne i sieci społecznościowe
  • 18:30 Łukasz Kluj i Grzegorz Miecznikowski „Houston, mamy start-up!”, czyli po co młodym firmom PR
  • 18:45 Elevator Pitch -po raz pierwszy w trakcie spotkania, będziecie mieli okazję poznać prezentację firmy Rubicon (przedstawi nam Anita Zakrzewska). Elevator Pitch to krótki, konkretny opis pomysłu mający na celu „sprzedanie” idei w ciągu krótkiej chwili, np. podczas jazdy windą (stąd nazwa).

Sylwetki prelegentów:

Mateusz Jaszak

Student fizyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, pasjonat fotografii mobilnej i nanotechnologii, zintegrowany z internetem- podręcznikowy przykład pokolenia Y, aczkolwiek bycie w stanie offline przez kilka godzin w ciągu dnia jest jego codziennym obrządkiem. Wiąże przyszłość z pracą badawczą oraz komercjalizacją badań naukowych. Tematem jego wystąpienia są pomysły na biznes, szczególnie związane z rynkiem smartfonów oraz sieciami społecznościowymi. Powie także w jaki sposób dotarł do rozwiązania problemu, a przede wszystkim przedstawi źródła inspiracji.

Łukasz Kluj

Ma ponad dziesięć lat doświadczenia w pracy jako dziennikarz, a także w marketingu i public relations. Jego głównym zadaniem jest pozyskiwanie klientów i budowa relacji biznesowych z firmami na terenie Polski oraz koordynacja kampanii międzynarodowych. Łukasz specjalizuje się w analizie pozycjonowania klienta, w tworzeniu strategii PR i w zarządzaniu rozwojem marki. Przed przyjściem do LEWIS PR pracował między innymi jako marketing manager kanału TVN International, jako brand manager w Young Digital Planet a także w prasie komputerowej.

Grzegorz Miecznikowski

Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów biznesowych na terenie Polski i wspieranie działań PR. Ma ponad 5-letnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobywał m.in. w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl. PR-em i marketingiem zajmuje się od 2010 r. Współpracował głównie z firmami z branży FMCG i e-commerce, dla których zajmował się brandingiem, tworzeniem strategii sprzedażowych oraz opracowywaniem planów komunikacji w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Ponadto, ma bogate doświadczenie w marketingu sportowym, a także w organizacji i koordynacji kampanii społecznych. Studiował ukrainistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Po wystąpieniach oraz pytaniach, dyskusje w kuluarach i networking