SiteCamp to spotkania o promocji w internecie z szczególnym nastawianiem na SEO ale także SEM, Social Media, reklama display. SiteCamp charakteryzuje się luźną atmosferą ale za to z merytoryczną dyskusją.
Agenda:
- Michał Bryś – opowie o testach A/B w szczególności o eksperymentach w Google Analytics
- Artur Strzelecki – „Mobile SEO” – czyli jak tworzyć serwisy mobilne przyjazne dla wyszukiwarek.
- Michał Blak (Click Apps) – „Jak zrobić 70% CTR autoryzacji z landingu aplikacji. Od lead’a do big data. „
- Adam Ostapiński (Compendium CE) – „Case study: NGSec 2013 – promocja konferencji dla biznesu IT czyli praca z ciężką grupą docelową”
Aby zapewnić merytoryczna dyskusję idea jest następująca:
- jedna osoba krótko prezentuje temat/problem. Następnie ogólna dyskusja na przedstawiony temat. Wszytko przy piwie w atmosferze barowej.
- krótka przerwa na uzupełnienie piwa i kolejny temat.
- planowane są 4 takie tematy.
- następna luźna dyskusja.