Już w najbliższy czwartek, tj. 25 kwietnia br. Inkubator Obserwatorium Zarządzania zaprasza na transmisje online konferencji pt. „Wyróżnij się lub zgiń! Reguły gry marketingowej dla start-up!”. Udział jest bezpłatny.
Celem wydarzenia nie jest jedynie wymiana wiedzy o działaniach marketingowych, ale też zaproponowanie uczestnikom gotowych rozwiązań dla ich przedsięwzięć. To także okazja do rozmowy o tym, jak być wiarygodnym, rozpoznawalnym i popularnym w obecnych czasach.
Seminarium dedykowane jest osobom, które prowadzą bądź pracują w start-upie, interesują się zagadnieniami marketingowymi, a także dla osób, które zamierzają założyć własną firmę, chcą zdobyć kapitał na start.
PROGRAM
- 10:00 Innowacje a podbój rynku – inwestycje kapitałowe w start-up! Krzysztof Zieliński, Fundacja Obserwatorium Zarządzania
- 10:30 Nowe media w promocji start-up Marcin Woźniak, Ekspert w dziedzinie marketingu internetowego
- 11:00 Jak promujemy nasz start-up! Adam Dyba, Adexon
- 11:30 Każdy grosz się liczy – jak promować startupy na dłuższą metę? Marcin Siekierski, Łukasz Siekierski, K2 Media
- 12:00 Przerwa kawowa
- 12:15 Przebadany start-up! Jak zwiększyć szanse na starcie Agnieszka Jedynasta, Uxeria.com
- 12:45 Wideo w komunikacji marketingowej – sztuka współpracy na odległość Piotr Maczuga, Nowoczesna Firma SA
- 13:15 E-mailing: 11 wskazówek, które poprawią skuteczność newsletterów Krzysztof Dębowski, Beemail
- 13:45 Przerwa obiadowa
- 14:30 Skuteczna komunikacja marketingowa dziś to umiejętne korzystanie z interaktywności i nowych technologii Sebastian Nejfeld, TouchMe
- 15:00 Social Media – smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu? Piotr Różycki, Wisetrends.com
- 15:30 Inbound marketing – prowadzenie klienta za rękę Piotr Wójcicki, Buzz Media
- 16:00 Zakończenie spotkania
Transmisja online wydarzenia będzie dostępna na stronie internetowej Inkubatora Obserwatorium Zarządzania pod adresem: http://inkubator.obserwatorium.pl/warszawa