M@il My Day

Dodane:

Udostępnij:

Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest więc zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki.

Wśród Prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, Pawła Tkaczyka czy Roberta Sołkiewicza. Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PRowe działania w Internecie, branży ecommerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.

M@il My Day ma za zadanie edukować i inspirować, a także dać możliwość do poszerzania siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi.

Program:

  • 8:30 – 9:30 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
  • 9:30 – 9:55 ZA RĘKĘ Z ODBIORCĄ. JAK STWORZYĆ SKUTECZNĄ ŚCIEŻKĘ ZAPISU DO LISTY? FILIP KŁODAWSKI, FRESHMAIL
  • 9:55 – 10:20 EMAIL MARKETING MOTOREM NAPĘDOWYM W ECOMMERCE, ROBERT SOŁKIEWICZ
  • 10:20 – 10:45 ROLA TREŚCI W EMAIL MARKETINGU. JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ… SŁOWAMI. BARBARA STAWARZ, INNOVAWEB
  • 10:45 – 11:10 5 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI W EMAIL MARKETINGU. PAWEŁ SALA, FRESHMAIL
  • 11:10 – 11:35 PRZERWA KAWOWA
  • 11:35 – 12:00 ZMIANY W EMAIL MARKETINGU PO NOWELIZACJI ART. 10 UST. 1 USTAWY O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ. WOJCIECH PIWOWARCZYK, JPGL
  • 12:00 – 12:25 PROCESOR DANYCH OSOBOWYCH – MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO POWIERZANIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. ŁUKASZ GŁADKI, JPGL
  • 12:25 – 12:50 NIE RÓB TAK, JAK WSZYSCY. O SPOSOBACH BUDOWANIA MARKI ONLINE. PAWEŁ TKACZYK, MIDEA
  • 12:50 – 13:15 PRZYSZŁOŚĆ EMAIL MARKETINGU. PAWEŁ SALA, FRESHMAIL
  • 13:15 – 14:00 PRZERWA OBIADOWA
  • 14:00 – 14:15 KOCHAJ ALBO RZUĆ? O LOJALNOŚCI W MARKETINGU I TECHNOLOGIACH. CASE STUDY. JAROSŁAW KRÓLEWSKI, HUMANOIT GROUP
  • 14:15 – 14:30 RAFAŁ SZYMAŃSKI, NECKERMANN
  • 14:30 – 14:45 WOJCIECH TOMASZEWSKI, ANSWEAR
  • 14:45 – 15:00 EMAILING NA SŁODKO – CUKIER KRÓLEWSKI. CASE STUDY. LESZEK ŁUCZYN, OPCOM
  • 15:00 – 15:15 SMS I EMAIL – DA SIĘ? DA! CASE STUDY. ANDRZEJ OGONOWSKI, SMS API
  • 15:15 – 15:40 PRZERWA KAWOWA
  • 15:40 – 16:05 GRAVITY – INTELIGENTNY SYSTEM REKOMENDACJI DLA TWOJEGO E-SKLEPU. TOMASZ GUTKOWSKI, GRUPA UNITY
  • 16:05 – 16:30 NAOCZNIE O MAILINGACH I NEWSLETTERACH – EYE TRACKING W BADANIACH PERCEPCJI NARZĘDZI EMAIL MARKETINGOWYCH. JUSTYNA JANIK I MACIEJ PŁONKA, EDISONDA
  • 16:30 – 16:55 KILKA FAKTÓW DOTYCZĄCYCH KODOWANIA MAILINGÓW, O KTÓRYCH NIE MOŻNA ZAPOMNIEĆ. ŁUKASZ STASIAK, FRESHMAIL
  • 16:55 – 17:20 EMAIL MARKETING – NARZĘDZIE DO POMAGANIA. O TYM JAK DZIĘKI MAILINGOWI ZROBIONO DUŻO DOBREGO. SZYMON KOSIŃSKI, SARIGATO

Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś.