28 lutego startujÄ… beta testy SentiOne – narzÄ™dzia do monitoringu i ochrony wizerunku marki w Internecie. Beta testy potrwajÄ… do 15 kwietnia. Przez ten czas bÄ™dzie można bezpÅ‚atnie korzystać z peÅ‚nych możliwoÅ›ci, jakie oferuje to narzÄ™dzie.
SentiOne pozwala na szybkie poznanie opinii internautów na temat marki, analizę wizerunku firmy w sieci oraz nawiązanie dialogu z klientami w Internecie. To co wyróżnia SentiOne na rynku to skuteczna analiza wydźwięku wypowiedzi, nacisk na szeroki zakres badanych źródeł oraz analiza wypowiedzi rok wstecz.
„WykorzystujÄ…c nasze narzÄ™dzie, firma może obniżyć koszty monitoringu oraz pozyskać kompleksowe informacje o tym jak klienci postrzegajÄ… jej produkt. Systemy monitoringu marki, takie jak SentiOne to przyszÅ‚ość. UmożliwiajÄ… firmom usÅ‚yszenie gÅ‚osu niezadowolonych klientów w Internecie, nawiÄ…zanie z nimi dialogu i w konsekwencji unikniÄ™cie kryzysów wizerunkowych w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.” – mówi Kamil Bargiel, Prezes SentiOne.
Za produktem SentiOne stoi firma Centrum Monitorowania Opinii Internautów, założona przez zespół programistów, laureatów prestiżowego programu Ventures organizowanego przez Fundację Nauki Polskiej. W potencjał projektu uwierzył Akcelerator Innowacji NOT, który został jego inwestorem strategicznym.
Aby zgłosić się do testów narzędzia wystarczy napisać maila na adres: [email protected].
Więcej informacji na: www.sentione.pl.
źródło: SentiOne