Już po raz kolejny odbędzie się impreza z cyklu KielceCom. 30.10 tematem przewodnim będzie kierunek rozwoju mediów z naciskiem na media społecznościowe, bez których trudno jest współcześnie mówić o komunikacji. Dyskutować będziemy o telewizji w sieci, kampaniach na portalach społecznościowych czy możliwościach jakie daje e-mail. Do tego dodamy kwestię monitoringu w Internecie i poruszymy temat czy faktycznie wszystkie sytuacje kryzysowe powstają w weekend.
Wśród prelegentów zobaczymy Macieja Ossowskiego z GetResponse z prezentacją pt. „Gladwell, social media i email marketing, czyli jak znaleźć ewangelistów wśród Klientów i wykorzystać ich potencjał.” Get More Social reprezentować będzie Mateusz Walkowiak, który opowie o życiu informacji na Facebooku. Michał Sadowski z Brand24 poruszy temat Trendów w monitoringu Social Media a Maciej Maciejewski dawniej związany z Onetem wystąpi z prezentacją „Social Media a Media w sieci: Studium przypadku” Kierunki rozwoju telewizji internetowej przedstawi Marcin Jaśkiewicz, IS TV. Na koniec mikrofon dostanie Rafał Sadłowski, który zaprezentuję ideę co-surfingu.
Wydarzenie zostało wpisane jak impreza towarzysząca Kieleckim Dniom Przedsiębiorczości Akademickiej, które organizuje Kielecki Park Technologiczny, dzięki czemu nie zabraknie pizzy dla uczestników. Za to jak na tytuł wydarzenia poświęconego tematyce „social” wskasuje nie zabraknie piwa i możliwości do nawiązania relacji. A to dzięki i LMS i SpeedUp Group.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązuje tylko rejestracja na kielcecom.pl. Start w Kieleckiego Parku Technologicznego, ul Olszewskiego 6. o 19:00, ale bądźcie wcześniej!