Pokolenie doświadczeń – Customer & User Experience

Dodane:

Udostępnij:

Zapraszamy prezesów, dyrektorów, kierowników, managerów, ekspertów z działów e-commerce, e-biznesu, e-usług, marketingu i sprzedaży na najważniejsze wydarzenie poświęcone Customer i User Experience (19 listopada, Ministerstwo Gospodarki, Warszawa).

Podczas seminarium zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i case study zorientowane na Customer i User Experience, których celem jest odpowiedź na pytanie: Jak zdobyć i inspirować współczesnego Klienta oraz „E-Klienta”?.

19 listopada w Warszawie będziemy gościć m.in.:

  • NICK SOHNEMANN – The World in 2021;
  • MARTA ŁUKAWSKA – DARUK oraz ANNA STOPIŃSKA, P 4 Sp. z o.o. – Customer Experience;
  • DR AGNIESZKA SZÓSTEK, School of Form – User Experience;
  • PROF. DR HAB. ANDRZEJ FALKOWSKI, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Psychologia motywacji;
  • JOANNA NAGADOWSKA oraz OLGIERD WOJTAS, Google Poland Sp. z o.o. – Dynamiczne zmiany gospodarcze, społeczne i technologiczne;
  • MAREK STANISZEWSKI, CANAL+ Cyfrowy S.A. – Doświadczenia telewizji;
  • KAMILA KOŹBIAŁ, AM ART-MEDIA AGENCJA PR Sp. z o.o. oraz RAFAŁ KLEPACZ, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – Skąd, nie pytając Klientów, czerpać o nich wiedzę?;
  • AGNIESZKA JEDYNASTA, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – projektowanie Customer Experience;
  • TOMASZ KOPACZ, Microsoft – Jak na pięknie można zarobić?;
  • ŁUKASZ GĄSIOROWSKI i KRZYSZTOF KOŃCZYK, Deutsche Bank PBC S.A. – Redesign;
  • SESJA PORANNA: KAROLINA LISIECKA, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Metody twórczego generowania pomysłów

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium finansowane jest ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ

Program Seminarium: katalizatorinnowacji.pl/seminaria

źródło: informacja prasowa