Customer Empowerment, czyli klient ma głos to innowacyjna konferencja na temat najnowszych trendów w zakresie Customer Empowerment i marketingu skierowanego do kobiet. Koniec z nudnymi wykładami – zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty.
Tematyka:
- Jak kupuje klient przyszłości? Poszukiwanie idealnej odpowiedzi w mediach lub wśród znajomych to już za mało. 84 proc. klientów chce mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów.
- Dlaczego Zakupy są kobietą? Dla 90 proc. Polek zakupy to przyjemność, a tylko 3 proc. kobiet uważa je za przykry obowiązek. Badanie ankietowe Czego pragna kobiety? przeprowadzone przez portal Prekursorki.pl wykazuje, że 63 proc. kobiet samych podejmuje decyzje o bieżących zakupach.
Cenna wiedza na temat:
Customer Empowerment i Marketing skierowany do kobiet
- Zaangażowanie klienta w tworzenie innowacji;
- Komunikacja, która sprzedaje;
- Pozyskiwanie informacji o preferencjach klientów;
- Tworzenie poczucia bliskości z marką;
- Komunikacja trudnego produktu;
- Czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet;
- Czego pragną kobiety?
Wydarzenie jest skierowane do marketerów, brand managerów, product managerów, PRowców, badaczy oraz mediów, którzy są zainteresowani najnowszymi trendami i skutecznymi rozwiązaniami w branży marketingowej.