Tello to miejsce, gdzie każdy z klientów może sobie ponarzekać na nieposprzątane stoły w restauracji czy pochwalić panią Kasię za miłą obsługę. Startup niedawno pozyskał 2,7 miliona dolarów od doświadczonych inwestorów oraz wdrożył nową usługę. Kto chce poznać opinię klientów o swojej firmie?
Tello to narzędzie, dzięki któremu możemy znaleźć restaurację, stacje benzynową czy klub, o którym możemy coś opowiedzieć. Każdy z nas może zostawić krótką historię o danym miejscu, skrytykować obsługę czy pochwalić danego pracownika. Narzędzie jest przydatne przede wszystkim dla tych, którym zależy na opinii klientów. Ze względu na chęć kontaktu oraz rozmowy z klientami zespół Tello udostępnił nową usługę o nazwie Tello for Business. Dzięki nowej usłudze zarejestrowani właściciele firm będą mogli w czasie rzeczywistym odpowiedzieć na wszystkie skargi czy niewyjaśnione sytuacje. Dla użytkowników pobierających darmową aplikację na systemy iOS oraz Android wszystkie funkcje dzielenia się opiniami są darmowe. Właściciele obiektów usługowych mogą za darmo skorzystać z opinii na temat maksymalnie 3 lokalizacji swojego przedsiębiorstwa, a za każdą następną zapłacimy 99 centów miesięcznego abonamentu. Tello for Business daje nam również możliwość podejrzenia rankingu opinii na temat naszego przedsiębiorstwa. Dzięki niemu dowiemy się, który z pracowników cieszy się uznaniem wśród naszych klientów.
Startup powstał w 2010 roku w Palo Alto, a jego twórcą jest Joe Beninato, który tworzył, doradzał oraz inwestował aż w 15 startupów. Pod koniec lutego Tello został wsparty kwotą 2,7 miliona dolarów, a inwestycji dokonali True Ventures, Founder Collective oraz kilku prywatnych inwestorów. Otrzymane pieniądze mają umożliwić przyłączenie innych projektów do Tello oraz zatrudnienie specjalistów, którzy pomogą w rozwoju startupu.
źródło: techcrunch.com