EastCamp – sierpień 2011

Dodane:

Udostępnij:

Zapraszamy na nieformalne spotkanie branży web – EastCamp!

Łukasz Siemieniuk – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości – opowie o korzyściach rozwoju firmy internetowej w ramach AIP oraz współpracy z aniołami biznesu
Adriana Pawłowska – Pastylka.pl i Startup School – jak to działa?
Michał Stypułkowski – Selkar.pl –  Jak wystartować ze swoim pomysłem na przykładzie własnych doświadczeń
Rafał Skarżyński – BlueRank – Wprowadzenie do Adwords… i trochę więcej 🙂
Paweł Jarco – Los Brandos – Skuteczne kampanie społeczne w sieci

Ponownie startujemy z kolejnym motywującym i inspirującym spotkaniem. Jeśli pracujesz w branży interaktywnej, prowadzisz swój startup – nie może Cię zabraknąć.

Poinformuj swoich znajomych o tym wydarzeniu!

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych – wstęp bezpłatny!

Sponsorem spotkania jest Grupa Biznes Polska – dzięki ich wsparciu zapraszamy uczestników na pizzę w kuluarach, która będzie bardzo przyjemnym dodatkiem do gorących dyskusji.

Po spotkaniu zapraszamy na After Party – stawiamy 50 piw dla uczestników EastCamp – sponsorem jest firma Aurora Creation, dzięki której kreatywna dyskusja będzie mogła toczyć dalej do późnych godzin nocnych – już przy piwie.

Inicjatywę wspiera WSFiZ w Białymstoku, która ugości nas na Małej Auli w głównym budynku uczelni.

Dziękujemy za ogromny wkład w organizację spotkania!

I tym razem będzie dużo praktycznej wiedzy!

Łukasz Siemieniuk opowie dlaczego warto korzystać z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i jak osiągnąć sukces z pomocą aniołów biznesu. Temat ciekawy dla każdego, kto boi się ryzyka związanego z rejestracją firmy.

Adrianna Pawłowska zaprezentuje jak wyglądała praca pod okiem Rafała Agnieszczaka (właściciel m.in. Fotka.pl) w ramach Startup School i co z tego się zrodziło.\

O tym jak skutecznie wystartować w biznesie internetowym, opowie też Michał Stypułkowski, właściciel dużej księgarni Selkar.pl rady poprze własnymi doświadczeniami, więc będą bardzo cenne.

Jak skutecznie wykorzystać Adwords w kampanii marketingowej pokaże Rafał Skarżyński z agencji BlueRank.

Zaś Paweł Jarco (Los Brandos) pokaże jak wykorzystać nowoczesne formy komunikacji do stworzenia skutecznych kampanii społecznych w internecie.

Rejestracja obowiązkowa!