EcommerceStandard 2011 to już piąta edycja corocznej, flagowej Konferencji Internet Standard poświęconej szybko rosnącemu rynkowi e-commerce.
Cały rynek, zarówno w Polsce i na świecie dynamicznie rośnie, a perspektywy wzrostu są ogromne. Według szacunków Euromonitora polski rynek ecommerce wart był w 2010 roku 15,5 miliarda złotych i wzrósł o 15% w stosunku do roku 2009. Rok 2011 zapowiada się równie dynamicznie, kolejne firmy działające w handlu tradycyjnym ogłaszają swoje strategie internetowe i planują otwarcie sklepów. Przykład Groupona, który niesamowicie dynamicznie wszedł na rynek ecommerce pokazuje, że nowe modele biznesowe mogą rozprzestrzeniać się z niesamowitą prędkością. Na naszym rynku witryny takie jak Gog.com pokazują, ze możemy rywalizować ze światowymi dużymi graczami i nadszedł czas ekspansji polskich spółek. Inpost z kolei pokazuje, że nawet na tak stabilnym rynku jak przesyłki jest jeszcze pole do niesamowitych innowacji. Jak prowadzić skutecznie sprzedaż przez internet? Jak prowadzić działania marketingowe i lojalnościowe? Który agregat płatności wybrać i z jakim logistykiem podpisać umowę? Jak prowadzić sprzedaż na wiele rynków? Wreszcie jak prowadzić zyskowny biznes oparty na ecommerce? Na te i wiele innych pytań będziemy starali się odpowiedzieć podczas EcommerceStandard 2011