TravelCamp to cykliczne spotkania prowadzone dla biznesu turystycznego przez specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym. Inicjatywa adresowana jest do wszystkich zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce.
Na TravelCampie spotykają się hotelarze, touroperatorzy, portale turystyczne, agencje interaktywne, specjaliści z zakresu SEM/SEO, start upy, by wspólnie dzielić się wiedzą rozmawiać o trendach w e-turystyce.
Tematyka 4 edycji TravelCamp
– Branża turystyczna a Google 2011
– Turystyka aktywna w polskim Internecie.
– Usługi konsultingowe w segmencie e-travel – case studies
– Zakupy grupowe w branży travel: metoda na sprzedaż czy marketing?
– Skuteczna implementacja systemu MerlinX MDS w serwisie turystycznym
Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Warunkiem udziału jest rejestracja na stronie http://travelcamp.pl