Czym jest Wasz projekt?
Aplikacja na iPhone i iPada zainspirowana popularną grą towarzyską Tabu. Dla niezorientowanych – jest to gra słowna, w której dwie przeciwne drużyny walczą o zwycięstwo. Należy swoją drużynę w jak najkrótszym czasie naprowadzić na słowo-hasło, nie używając przy tym zakazanych słów. Aplikację wyróżnia możliwość częstych aktualizacji kart do gry oraz przyjazny interface użytkownika. Gra posiada rozbudowany serwis internetowy służący dodawaniu kart w dowolnym języku, które następnie po akceptacji przez moderatorów są synchronizowane z apką.
Jaki problem rozwiązujecie?
Problem brzydkich aplikacji będących mniej lub bardziej udanymi klonami gry Tabu. Aplikacje tego typu raz zakupione dysponują ograniczoną ilością kart, po krótkim czasie użytkowania „eksploatują” się i nie są wyzwaniem dla zapalonych graczy. Nasza aplikacja nie posiada ograniczenia liczby kart do gry, ponadto angażuje użytkowników do współtworzenia gry poprzez wymyślanie nowych kart i umieszczania ich na portalu.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Do ludzi zakochanych w urządzeniach Apple, lubiących dobrą zabawę i gry towarzyskie. Ponieważ jest kilka stopni trudności, w naszą grę mogą grać zarówno dorośli, jak i dzieci.
Kto stoi za projektem?
Projekt został w w całości zrealizowany przez firmę AlterMind z Warszawy w składzie: Aleksander Popek – programista iOS, pomysłodawca i manager projektu, Konrad Kolasa – opracowanie graficzne aplikacji i wersji webowej, Piotr Skamruk – główny programista back-endu, Marek Szwałkiewicz – programista back-endu, Wojciech Świderski – programista front-endu
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Zaczynamy 16 marca. Pierwsza wersja aplikacji czeka na akceptację w AppStore. Będzie dostępna początkowo w dwóch językach, polskim i angielskim.
Jakie są plany rozwoju?
Serwis internetowy aplikacji ma możliwość dodawania kart w dowolnym języku obsługiwanym przez iOS, co umożliwia nam wdrożenie aplikacji we wszystkich krajach, dla których uzbiera się odpowiednia liczba kart. To od naszych akcji informacyjno promocyjnych w innych krajach i od użytkowników z tych krajów będzie zależało, kiedy aplikacja zostanie wdrożona w ich języku.