Oferta pracy: PR Manager – Autentika

Agencja interaktywna Autentika od 2005 roku świadczy wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Mamy doświadczenie zarówno w kreowaniu wizerunku marek i produktów w sieci, jak i realizacji nowatorskich pomysłów w postaci startupów internetowych.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: PR Manager

Zadania:

PR agencji Autentika:

  • opracowanie strategii działań promujących markę agencji,
  • realizacja przyjętej strategii działań,
  • analizowanie, raportowanie i optymalizowanie prowadzonych działań,
  • analiza trendów współczesnego e-PR oraz e-marketingu w kontekście wykorzystania w realizowanych projektach.

PR klientów agencji:

  • analizowanie potrzeb i strategii klientów,
  • dostarczanie klientom inspiracji w kontekście działań realizujących ich cele biznesowe.

Wymagania:

  • doświadczenie w branży internetowej (agencje interaktywne, domy mediowe),
  • mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku PR, marketing,
  • doskonała znajomość trendów i narzędzi PR i marketingowych,
  • inicjatywa, kreatywność, niestandardowe i twórcze pomysły,
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
  • samodzielności, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość,
  • bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office.

Oferujemy:

  • pracę z marką o bardzo dobrej opinii na rynku,
  • możliwość stworzenia i realizacji własnej strategii działania,
  • możliwość realizacji niestandardowych i ambitnych akcji,
  • własny tytuł online o e-marketingu i e-PR – NowyMarketing.pl.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV z zaznaczeniem nazwy stanowiska na adres: e-mail: [email protected]

Do aplikacji prosimy również dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Zgoda obejmuje także przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji podejmowanych przez Autentikę w przyszłości.”