Oferta pracy: PR Manager – Autentika
Agencja interaktywna Autentika od 2005 roku świadczy wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Mamy doświadczenie zarówno w kreowaniu wizerunku marek i produktów w sieci, jak i realizacji nowatorskich pomysłów w postaci startupów internetowych.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: PR Manager
Zadania:
PR agencji Autentika:
- opracowanie strategii działań promujących markę agencji,
- realizacja przyjętej strategii działań,
- analizowanie, raportowanie i optymalizowanie prowadzonych działań,
- analiza trendów współczesnego e-PR oraz e-marketingu w kontekście wykorzystania w realizowanych projektach.
PR klientów agencji:
- analizowanie potrzeb i strategii klientów,
- dostarczanie klientom inspiracji w kontekście działań realizujących ich cele biznesowe.
Wymagania:
- doświadczenie w branży internetowej (agencje interaktywne, domy mediowe),
- mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku PR, marketing,
- doskonała znajomość trendów i narzędzi PR i marketingowych,
- inicjatywa, kreatywność, niestandardowe i twórcze pomysły,
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
- samodzielności, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość,
- bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office.
Oferujemy:
- pracę z marką o bardzo dobrej opinii na rynku,
- możliwość stworzenia i realizacji własnej strategii działania,
- możliwość realizacji niestandardowych i ambitnych akcji,
- własny tytuł online o e-marketingu i e-PR – NowyMarketing.pl.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV z zaznaczeniem nazwy stanowiska na adres: e-mail: [email protected]
Do aplikacji prosimy również dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Zgoda obejmuje także przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji podejmowanych przez Autentikę w przyszłości.”