Czym jest Wasz projekt?
EVmobile to pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie giełda pojazdów tylko elektrycznych i hybrydowych. W serwisie umieszczać można bezpłatne ogłoszenia dotyczące wyłącznie pojazdów z napędem elektrycznym, hybrydowym, pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu, pojazdów napędzanych ogniwami paliwowymi, elektrycznych pojazdów miejskich kategorii NEV, oraz wolnobieżnych pojazdów elektrycznych LSV.
Ogłoszenia mogą dotyczyć takich pojazdów jak samochody, vany, motocykle, skutery, quady, rowery, autobusy, lekkie i ciężkie samochody ciężarowe, wózki golfowe, wózki widłowe, pojazdy budowlane, pojazdy rolnicze pod warunkiem, ze źródłem napędu jest silnik elektryczny bądź hybrydowy. Celem serwisu jest promowanie środków transportu zasilanych energią alternatywną, które są ekologiczne, odpowiednie do jazdy po mieście, mniej zanieczyszczające środowisko i emitujące mniej dwutlenku węgla.
Jaki problem rozwiązujecie?
Pojazdy elektryczne i hybrydowe w innych giełdach samochodowy są zazwyczaj mało wyeksponowane i często trudne do znalezienia. Giełda EVmobile dostarcza wygodny i szybki interfejs pomiędzy sprzedającym a kupującym stricte w dziedzinie sprzedaży pojazdów z napędem elektrycznym i hybrydowym. Serwis przyczynia się tym samym do promocji tego typu pojazdów.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Serwis kierowany jest przede wszystkim do osób chcących sprzedać pojazdy elektryczne i hybrydowe (zarówno dealerzy jak i osoby prywatne), jak również do osób zainteresowanych zakupem takich pojazdów. Niemniej jednak mile widziane są wszystkie osoby zainteresowane tematyką EV, oraz ekologicznymi trendami i nowinkami w motoryzacji.
Kto stoi za projektem?
Autorem pomysłu oraz jego twórcą jest Adam Mazgaj z Krakowa, tworzy on ten serwis wraz grupa kilku grafików i programistów.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Serwis jest obecnie w fazie początkowej.
Jakie są plany rozwoju?
Serwis docelowo będzie dostępny w siedmiu językach na kilku domenach m.in. .pl .eu .de .fr .nl .be .it .es itd. Strona jest cały czas rozwijana np. pod kątem obsługi nowych języków, poprawy mechanizmu dodawania i wyszukiwania wyszukiwania ofert, optymalizacji SEO itd. Planowana jest kampania promocyjna w wyszukiwarkach oraz serwisach branżowych tak polskich jak i zagranicznych.