Rok temu na Polskim rynku zadebiutował miniCRM – prosty CRM dla małych firm. Czas ten przyniósł aplikacji kilka ważnych zmian. Jej twórcy już szykują się do kolejnych, mając przed sobą ambitne plany do zrealizowania, w tym m.in. ekspansję na rynki zagraniczne.
miniCRM został całkowicie przebudowany. Wprowadzono nowatorską i prostą w użyciu wewnętrzną wyszukiwarkę, porównywalną do tej znanej z MAC OS X. Dzięki raportom, użytkownik uzyska informacje m.in. o najbardziej rentownych klientach, czy najlepszych sprzedawcach w swojej firmie. Funkcja tagów umożliwia grupowanie kontaktów i ich błyskawiczne identyfikowanie. Dostępne są także integracje aplikacji z Gmail i MailChimp. Zmiany objęły także układ i zawartość strony głównej. Odwiedzający mogą przeglądać opinie obecnych klientów, zaznajomić się z tematem bezpieczeństwa, czy zapoznać się z najważniejszymi funkcjonalnościami.
Wszystkie modyfikacje powstały w oparciu o opinie użytkowników i obserwacje, testy, monitorowanie trendów technologii, a także nowoczesne podejście twórców do zarządzania firmą. Z aplikacji korzystają firmy działające w różnych branżach. Są to m.in. przedsiębiorstwa usługowe, produkcyjne, handlowe, finansowe i freelancerzy.
Cele, jakie stawiają sobie twórcy, to ekspansja aplikacji na zachodnie rynki. W planach pozostają także dalsze usprawnienia tj. integracje z polskimi i zagranicznymi programami oraz utworzenie API.
Czym jest miniCRM?
miniCRM to usługa online w wspierająca zarządzanie relacjami z klientami. Aplikacja jest odpowiedzią na potrzeby małych i średnich firm oraz freelancerów. Sprawdza się znakomicie w nowoczesnych branżach jak i w bardziej tradycyjnych łącznie z usługami czy drobnym handlem. Dzięki usłudze użytkownik łatwo zapanuje nad kontaktami z klientami, zadaniami dla pracowników, propozycjami biznesowymi oraz sprzedażą.
Intuicyjność, przejrzystość, użyteczność, nieskomplikowane słownictwo, sprawiają że aplikacja jest prosta w użyciu nawet dla początkujących przedsiębiorców.
Usługa świadczona jest na zasadach SaaS (Software as a Service), czyli online, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki temu klient nie jest obciążony początkowo wysokimi kosztami wdrożenia systemu, instalacji specjalistycznego oprogramowania i jego uaktualniania. Wystarczy zarejestrować się na stronie minicrm.pl, a następnie zalogować, uzyskując dostęp do miniCRM.
Różne rodzaje abonamentów miesięcznych dopasowanych do potrzeb użytkowników sprawiają że korzystanie z aplikacji jest tanie, a w przypadku małej firmy – darmowe.
Dane klientów przechowywane są w nowoczesnej, profesjonalnej serwerowni, która nie tylko chroni je przed niepowołanym dostępem, ale również, dzięki automatycznym kopiom bezpieczeństwa, przed utratą na skutek awarii. Dostęp do danych realizowany jest przez internet, tak łatwo jak poczta e-mail.
Wykonawcą aplikacji jest agencja z Bielska-Białej Ageno.pl. Autorzy zapewniają, że miniCRM będzie ciągle rozwijany i uaktualniany.
źródło: informacja prasowa