SMARTO – dostawca teleinformatycznych rozwiązań online dla startupów i małych firm, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o profesjonalny system CRM (Consumer Relationship Management), służący do zarządzania relacjami z klientami. Młodzi przedsiębiorcy otrzymali kolejne innowacyjne narzędzie wspomagające funkcjonowanie ich biznesu w ramach jednej platformy.
SMARTO to zintegrowany system łączący w sobie usługi telekomunikacyjne, hostingowe oraz rozwiązania odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych (backup, antywirus), wspierające funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. Pakiet dostarcza skalowalne i elastyczne zaplecze techniczne umożliwiające prowadzenie biznesu w sposób efektywny. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, ofertę rozbudowano o profesjonalną aplikację CRM służącą do zarządzania relacjami z klientami. CRM to usługa dodatkowa przeznaczona dla klientów pakietu podstawowego SMARTO.
Pakiet CRM dostępny jest w trzech wariantach cenowych: CRM SMARTO Basic, Basic + (Finanse, Projekty lub Wirtualny Dysk) oraz CRM SMARTO Professional. W wersji podstawowej użytkownik otrzymuje możliwość zarządzania relacjami z klientem, integracji z programami pocztowymi, plikami, działaniami pracowników oraz systemowym kalendarzem z harmonogramem zadań. Wersje rozszerzone wzbogacono o dedykowane aplikacje. Pakiet „Basic + Finanse” rozwija CRM o aplikację „Finanse i Magazyn” umożliwiającą prowadzenie pełnej ewidencji faktur, rejestr towarów i usług. Wariant „Basic + Projekty” pozwala w łatwy i intuicyjny sposób zarządzać projektami realizowanymi przez firmę. Z kolei narzędzie „Basic + Wirtualny Dysk” to centralne repozytorium plików, czyli w pełni funkcjonalny katalog plików online. Zaawansowana wersja CRM SMARTO Professional łączy funkcjonalność pakietu podstawowego oraz wszystkich zaawansowanych usług, które wzbogaciły wersje rozszerzone.
– Integracja SMARTO z aplikacją CRM to kolejny krok w budowie kompleksowego rozwiązania teleinformatycznego, wspierającego funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. Naszym celem jest bowiem zaoferowanie klientom jednego, zintegrowanego produktu oferującego wszelkie, dostępne na rynku innowacyjne rozwiązania biznesowe. W tym celu nawiązujemy współpracę z firmami teleinformatycznymi, których usługi są przydatne w prowadzeniu biznesu naszych klientów. Liczę, iż w niedługim czasie poinformujemy Państwa o kolejnych innowacyjnych rozwiązaniach dostępnych w ramach platformy SMARTO. – powiedział Michał Mysiak, Business Line Manager SMARTO, Aiton Caldwell SA.
Narzędzie CRM weszło na stałe do oferty SMARTO. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne rozwiązania wspomagające zarządzanie firmą m.in.: e-księgowość, e-prawnik, wideokonferencje.
źródło: informacja prasowa