Czym jest Wasz projekt?
Flextranet.pl pozwala użytkownikom zakładać profil firmowy do którego może dodawać fora, blogi, galerie czy samodzielnie tworzone podstrony z tekstem, filmami czy grafiką. Tworzona treść może być przeznaczona dla wszystkich odwiedzających lub tylko dla pracowników. Użytkownicy serwisu mogą przyłączać się do firmy jako pracownicy co musi być potwierdzone przez osobę zarządzającą daną firmą. Użytkownicy mogą polecać firmy, zawierać znajomości i wysyłać wiadomości. Mogą też dodawać wpisy na forach i blogach. Użytkownicy widzą aktualne informacje związane ze znajomymi czy obserwowanymi firmami.
Jaki problem rozwiązujecie?
Przy takiej popularności komunikacji za pomocą portali społecznościowych, czy innych narzędzi dzisiejszego internetu aż dziwne jest, że nie zawitały one do komunikacji wewnątrz czy dookoła przedsiębiorstw. Duże firmy płacą często niemałe pieniądze na realizacje takich rozwiązań dedykowanych specjalnie dla nich. Jednak małe i średnie firmy już nie. Wierzymy że świat biznesu zasługuje na przystosowane środowisko korzystające z bogactwa współczesnego Internetu. Właśnie dlatego stworzyliśmy flextranet.pl
Do kogo kierujecie swój projekt?
Flextranet.pl to biznes dookoła nas. Nasz mechanik, fryzjer którego poleciła nam koleżanka, przedszkole naszych dzieci, sklep osiedlowy czy pobliska kwiaciarnia. Swój projekt kierujemy do średniego i małego biznesu wraz z ich pracownikami i klientami.
Kto stoi za projektem?
Nasz zespół ma doświadczenie w tworzeniu oprogramowania dla przedsiębiorstw. Znamy rozwiązania stosowane przez duże organizacje i wiemy jakie mogą przynieść korzyści. Postanowiliśmy wykorzystać to doświadczenie i stworzyć informatyczny ekosystem wymiany informacji pomiędzy przedsiębiorstwem, pracownikiem i klientem.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Gotowa jest podstawowa wersja systemu oferująca podstawowe funkcjonalności. Serwis został właśnie uruchomiony publicznie.
Jakie są plany rozwoju?
Możliwości dalszego rozwoju są nieograniczone. Taka platforma może być podstawą dla sklepu internetowego lub całej ich galerii, programu lojalnościowego, systemu zakupów grupowych czy wirtualnej rejestracji wizyt w firmie. Bogactwo możliwych opcji dodatkowych zwiększy dotarcie do klientów zainteresowanych płatnymi pakietami.