Czym jest Wasz projekt?
Jest serwisem mailingowym o nieco egzotycznej nazwie – Kod Trojański. Serwis w całości skupia się na promowaniu newsletterów. Cała strona utrzymana jest w lekko mistycznym i greckim stylu, pokazując w ten sposób tajemniczość całego procesu tworzenia mailingu.
Jaki problem rozwiązujecie?
Wiele firm oferuje dużo usług, my postanowiliśmy sprecyzować i profesjonalnie zając się tworzeniem newsletterów. Usługi postanowiliśmy podzielić, oferując tym samym – wykonanie samego projektu graficznego, samo kodowanie, samą wysyłkę lub dając całą usługę i robiąc wszystko za naszego klienta. To klient sam decyduje z jakiej opcji chce skorzystać.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierowany jest głownie do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy chcą przypominać o sobie swoim klientom oferując dostępne nowości czy promocje.
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi właściciel agencji interaktywnej Czarny Kod – Adam Trojańczyk.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt miał 20 lipca swój wielki dzień, kiedy to po raz pierwszy ujrzał światło dzienne i tym samym zaprezentował się internautom.
Jakie są plany rozwoju?
Prężnie się rozwijać i świadczyć usługi naprawdę na wysokim poziomie. Dorównując tym samym innym znanym firmom z tego sektora.