Czym jest Wasz projekt?
Bok365 to platforma umożliwiająca uruchomienie własnego biura obsługi klienta. Każdy może skorzystać z naszych usług za darmo. Platforma udostępnia użytkownikom bardzo sprawną platformę CRM, która pozwoli usystematyzować informacje o klientach, usługach przypisując im wszystkie meta dane związane z komunikacją między firmą a klientem. Bok365 umożliwia uruchomienie własnej infolinii całkowicie za darmo (wybieramy jeden z tysięcy dostępnych numerów), dodanie archiwizacji wiadomości email, uruchomienie czata na stronie i centrum e-ticketingu w postaci użytecznego apletu.
Jaki problem rozwiązujecie?
System Bok365 nie narusza funkcjonujących w firmie metod komunikacji a je porządkuje. Dzięki temu umożliwia na uporządkowanie danych związanych z klientem np. mamy możliwość odczytania wszystkich maili klienta z odpowiedziami naszych pracowników, przesłuchania dokonywanych rozmów telefonicznych czy zapisu rozmów na czacie. Każda firma ma swoje telefony, ma swoją stronę internetową na której umieszcza w większości wypadków jeden email. Bok365 wpina się w każdy proces komunikacji umożliwiając obsługę klienta przez zespół ludzi niezależnie od tego z którego kanału komunikacji korzysta.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierujemy do wszystkich osób a w szczególności firm, które z racji wykonywanych obowiązków mają stały regularny kontakt z klientem. Tych wszystkich, którzy szukają sposobu na to aby problemy klienta były rozwiązywane w jak najszybszym czasie bez zbędnego przekazywania kontaktu w firmie i braku zidentyfikowanej odpowiedzialności za określone w firmie postanowienia. Projekt pozwala na uporządkowanie metod komunikacji w firmie, uruchomienie profesjonalnego BOK, poprawieniu jakości oferowanych usług i kontroli czasu pracy pracowników firmy.
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi firma Limtel Sp. z o.o. która wdraża na rynkach Europejskich innowacyjne rozwiązania związane z zagadnieniami Cloud Communications i Unified Communications. Założona przez Szymona Piekarza i Grzegorza Siehienia firma ma zamiar przełamywać bariery komunikacji w każdy aspekcie życia biznesowego i konsumenckiego.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt jest oferowany dla społeczności firmy Limtel. Uruchomiony miesiąc temu posiada kilkudziesięciu aktywnych użytkowników, którzy wprowadzili w jego życie kilkuset aktywnych konsultantów.
Jakie są plany rozwoju?
Bok365.pl w najbliższym czasie ma zamiar rozszerzyć swoją funkcjonalność i uzupełnić system o możliwość komunikacji w obszarze social mediów takich jak Facebok, Twitter czy Google+. Pracujemy również nad możliwością oferowania video konsultantów. Moduł ten ujrzy światło dziennie pod koniec października.