Dorota Zawadzka, znana również jako Superniania została redaktor naczelną Parenting.pl. To już kolejne, po udanym wdrożeniu naTemat.pl, przedsięwzięcie grupy NextWeb Media, angażujące znaną i opiniotwórczą osobę w projekt typowo internetowy.
– Ogromna rzesza rodziców, niezależnie od swych problemów i doświadczeń życiowych, z całych sił chce, być rodzicami najlepszymi. Tymi mądrymi, odpowiedzialnymi, wspierającymi i oczywiście kochającymi. To właśnie dla nich chce budować miejsce – mówi Dorota Zawadzka. – Parenting.pl to serwis, w którym główny nacisk chcę położyć na pokazanie jak wspaniale jest być rodzicem – dodaje.
Dorota Zawadzka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich pedagogów i psychologów rozwojowych. Od lat występuje jako ekspert w sprawach wychowania dzieci w programach telewizyjnych i radiowych. Współpracuje z Rzecznikiem Praw Dziecka, którego jest doradcą. To również autorka wielu publikacji i książek o tematyce wychowawczej.
W Parenting.pl jako redaktor naczelna zajmie się rozwojem serwisu pod kątem merytorycznym. Dorota Zawadzka poprowadzi również autorski dział poświęcony szeroko rozumianej tematyce wychowania i rozwoju z cyklem tematów miesiąca, w których poruszane będą kwestie tabu związane m.in.: z przemocą wobec dzieci i młodzieży, zarówno w domu, jak i szkole. Oprócz działań typowo redakcyjnych wystąpi w serii poradnikowych wideocastów oraz włączy się czynnie w komunikację z użytkownikami zarówno na forum, jak i pod publikacjami. Jak wynika z zapowiedzi autorów, to dopiero początek nowości oraz zmian na Parenting.pl.
To nie pierwsza realizacja grupy NextWeb Media z udziałem gwiazd show biznesu i liderów opinii. Warto przypomnieć, że patronem i inwestorem ostatniego projektu grupy jest Tomasz Lis, a w naTemat.pl od startu w lutym br. publikuje już ponad 450 blogerów, z których wielu, to najbardziej rozpoznawalne osoby w Polsce.
– W najbliższym czasie, trend na rodzime projekty z udziałem znanych ekspertów, liderów opinii i celebrytów będzie systematycznie wzrastał – przewiduje Jakub Zieliński, Założyciel i Dyrektor Zarządzający grupy NextWeb Media. – Media internetowe, które dla społeczeństwa stają się podstawowym źródłem informacji z najważniejszych dziedzin życia są obecnie bezosobowe, mało charakterystyczne i nie wyróżniają się niczym specjalnym na tle konkurencji. Udział i obecność znanych, rozpoznawalnych osobistości i ekspertów jest następnym naturalnym kierunkiem w transformacji tradycyjnych mediów do obszaru online – dodaje.
Przykład płynie z zachodu gdzie czołowe serwisy typu AOL współpracują w ramach swoich serwisów tematycznych z gwiazdami, takimi jak Martha Stewart czy Heidi Klum.
Co ważne, działania nie ograniczają się jedynie do udostępniania wizerunku na cele reklamowe, ale coraz częściej opierają się na aktywnej współpracy redakcyjnej, występach w wideocastach oraz udziale w dyskusjach z użytkownikami.
Oprócz udziału w projektach, celebryci coraz chętniej w nie inwestują. W niemiecki startup zainwestował ostatnio Ashton Kutcher, który oprócz wkładu finansowego do projektu wniósł ze sobą 10 milionów użytkowników z Twittera i ponad 12 milionów fanów z Facebooka, którzy silnie ufają jego opinii na temat ciekawych produktów i usług, z których korzysta aktor. W wiele innych projektów zainwestowali m.in.: Lady Gaga, Leonardo DiCaprio, MC Hammer, czy Justin Timberlake, który stał się udziałowcem MySpace.
źródło: informacja prasowa