Gruper debiutuje na 2 miejscu rankingu marek Rzeczpospolitej

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Gruper.pl jako jedyny portal zakupów grupowych został sklasyfikowany w tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Rzeczpospolitej. Serwis zadebiutował na drugim miejscu zestawienia w kategorii mierzącej moc marek z obszaru usług i działalności deweloperskiej.

Gruper.pl jako jedyny portal zakupów grupowych został sklasyfikowany w tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Rzeczpospolitej. Serwis zadebiutował na drugim miejscu zestawienia w kategorii mierzącej moc marek z obszaru usług i działalności deweloperskiej. Na podium znalazł się także komunikator internetowy Gadu-Gadu oraz serwis Nk.pl.

Ranking Rzeczpospolitej to zestawienie największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku. Przegląd jest oparty na kryteriach finansowych, a nie jakościowych (według szacowanych wartości marek wyrażonych w kategoriach pieniężnych). Partnerami merytorycznymi podczas tworzenia rankingu jest grupa Nielsen, globalny lider badań i informacji rynkowych oraz firma Acropolis Advisory, specjalizująca się w projektach z zakresu doradztwa strategicznego, pozyskania kapitału na rozwój, doradztwa transakcyjnego oraz wycen przedsiębiorstw.

  • Wysoka pozycja Grupera to dowód na wysoką efektywność modelu biznesowego realizowanego przez zarząd spółki.
  • Jak podkreśla Piotr Majcherkiewicz, w branży e-commerce najistotniejsza jest aktywność zarejestrowanych użytkowników liczona dokonanymi transakcjami oraz wysokością oszczędności generowanych dla klientów.

źródło: informacja prasowa