Rusza akcja promocyjna Xerox skierowana do sektora SMB. Do wygrania billboardy reklamowe oraz urządzenia Xerox WorkCentre 3325.
7 stycznia 2013 rusza akcja reklamowa „Xerox pomaga przedsiębiorcom” zorganizowana przez Xerox, która skierowana jest do właścicieli małych przedsiębiorstw. Na na page Xerox na Facebooku (www.facebook.com/XeroxPolska?fref=ts), w aplikacji, będzie realizowany konkurs skierowany do przedsiębiorców. Zadaniem uczestników będzie w ramach 300 znaków określić jak urządzenie Xerox WorkCentre 3325 może pomóc w prowadzeniu firmy. Najlepsze zgłoszenia zostaną opublikowane billboardach wraz z nazwą, logotypem oraz zdjęciem zwycięskich przedsiębiorców. Billboardy reklamujące zwycięskie firmy będą nagrodami w konkursie. Oprócz tego do wygrania będą urządzenia WorkCentre 3325. Celem akcji jest promocja tych wielofunkcyjnych urządzeń, które umożliwiają drukowanie, skanowanie, kserowanie i faksowanie. Te tanie w eksploatacji urządzenia, Xerox adresuje właśnie do właścicieli SMB.
– Mamy nadzieję, że nasza kampania zainteresuje przedstawicieli small businessu w Polsce. Liczymy, że będzie to ciekawe doświadczenie zarówno dla naszych potencjalnych klientów jak i dla naszej marki. Xerox zainteresowany jest rozwojem działań w zakresie social media – mówi Arkadiusz Chłopik – A&P and Strategy Marketing Manager w Xerox Polska.
Kampanię realizuje agencja interaktywną Biuro Podróży Reklamy. Kampania będzie reklamowa na Facebooku oraz za pomocą SEM i potrwa do 17 marca 2013 roku.
źródło: informacja prasowa