Praktycy e-marketingu na konferencji Internet ASAP

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

W dniach 7-8 marca 2013 roku w Krakowie, już po raz drugi, odbędzie się konferencja Internet ASAP, skierowana do osób odpowiedzialnych za efektywność działań marketingowych w Internecie.

W dniach 7-8 marca 2013 roku w Krakowie, już po raz drugi, odbędzie się konferencja Internet ASAP, skierowana do osób odpowiedzialnych za efektywność działań marketingowych w Internecie.

Internet ASAP to dwa dni prelekcji, warsztatów oraz dyskusji w kuluarach. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość kompleksowego zapoznania się z możliwościami i trendami w zakresie marketingu oraz promocji w Internecie, a także wymiany doświadczeń e-biznesowych.

Podczas konferencji eksperci będą dyskutować na temat praktycznych możliwości wykorzystania trendów w marketingu internetowym, a liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, zwiększania sprzedaży i marketingu w Internecie pomogą uczestnikom podejmować bardziej efektywne decyzje.

To jedyne takie spotkanie z praktykami branży marketingowej i największymi osobowościami polskiego i zagranicznego Internetu, które odbywa się w Krakowie. W roli prelegentów wystąpią między innymi: Paul Papadimitriou – doradca, analityk, założyciel Digital Intelligence, Lukas Maixner – współzałożyciel portalu Socialbakers.com, Natalia Hatalska – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, Paweł Tkaczyk – ekspert w dziedzinie budowania silnej marki, Piotr Rudnicki – Account Strategist w Google Polska oraz dr Marek Borowiński – specjalista od Visual Merchandisingu oraz zwiększania sprzedaży.

Internet ASAP jest pozycją obowiązkową dla:

  • brand managerów, marketing managerów, PR managerów, specjalistów ds. marketingu oraz właścicieli firm, które prowadzą działania w Internecie,
  • marketerów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu internetowym,
  • specjalistów, szukających praktycznych informacji o tym, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie,
  • marketerów próbujących dotrzeć z przekazem marketingowym do kobiet i pracowników firm, które chcą podnieść sprzedaż w czasach kryzysu.

Oprócz części oficjalnej konferencji, okazją do nieformalnych dyskusji będzie – After Party dla uczestników konferencji.

Konferencja Internet ASAP została objęta Patronatem Honorowym przez: Miasto Kraków, IAB Polska oraz Socialbakers.com

źródło: informacja prasowa