Wyobraź sobie, że już teraz kontakt z lekarzem możesz mieć z każdego zakątka świata. Medgo daje nieograniczone możliwości rozwoju placówkom medycznym oraz pacjentom.
Prezesem spółki Medgo jest Tomasz Dziobiak, posiadający szerokie doświadczenie w branży bankowej i telekomunikacyjnej, gdzie procesy zdalnej obsługi klienta i elektroniczne interakcje między uczestnikami rynku są powszechne. Dzięki ogromnemu doświadczeniu udało się się przekonać do tej idei fundusz KIGMED, który zainwestował w pomysł stworzenia platformy dającej szeroki wachlarz usług telemedycznych (od teleopieki i teleekg po konsultacje on-line i wymianę elektroniczną danych).
Medgo jest pionierskim projektem, ale daje ogrom możliwości rozwoju i podniesienia jakości polskiej Służby Zdrowia.
Obecny rynek usług medycznych czeka głęboka przemiana. Medgo podjęło wyzwanie i pokazuje w Polsce nowe technologie informatyczne i komunikacyjne w medycynie, zapewnia nowy standard komunikacji lekarza z pacjentem – mówi Tomasz Dziobiak Prezes Zarządu.
Już dziś każdy może posiadać bezpłatną Elektroniczną Kartę Pacjenta
Każdy z nas chciałby uporządkować przechowywaną w domu dokumentację medyczną. Nie martwić się wyjeżdżając na wakacje, czy zabrać dokumenty medyczne swoje, swojego dziecka na wypadek choroby.
Z doświadczenia wiemy, że jest to ogromny problem ludzi chorych na przewlekłe choroby, rodziców. Wyszliśmy Pacjentom naprzeciw i dajemy możliwość bezpłatnego przechowywania danych medycznych, załączania plików ze wszystkimi wynikami badań. Wystarczy mieć dostęp do Internetu a każdy z nas może poprzez zalogowanie się na platformę Medgo mieć dostęp do swoich wyników z każdego miejsca na świecie i o każdej porze.
Placówki medyczne dzięki platformie mają pełną historię choroby Pacjentów co pozwala na lepsze leczenie i trafniejszą diagnozę. Lekarze po każdej wizycie wpisują komentarz, aby być na bieżąco z aktualnym stanem pacjenta.
Po wielu przebytych rozmowach z Pacjentami oraz naszymi Partnerami, przekonałem się jak przydatna każdemu z nas jest Elektroniczna Karta Pacjenta. Prowadzenie historii chorób, badań ale również co ważne, historii stosowanych leków – co w przypadku leczenia jest niezwykle ważne. Rozmawiając z rodzicami dzieci autystycznych czy osobami chorymi na choroby przewlekłe usłyszałem, że wyjeżdżając gdziekolwiek, zmuszeni są na zabranie ze sobą sterty badań. My umożliwiamy im prosty i bezpłatny dostęp do platformy gwarantującej im bezpieczne przechowywanie tych danych w formie elektronicznej, dostępnej gdziekolwiek się znajdują – mówi Mateusz Dowhań Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego.
Opieka kardiologiczna 24 h 7 dni w tygodniu, ratująca życie
Jednym z produktów Medgo jest zdalny monitoring serca. Specjaliści Medgo posiadają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań kardiologicznych dla Placówek Medycznych. Centrum Kardiologiczne monitoruje zdrowie Pacjentów 24 h – 7 dni w tygodniu, dzięki czemu uratowała życie wielu pacjentów. Platforma umożliwia zdalny monitoring 24 h stanu zdrowia pacjenta oraz prowadzenie zdalnego zarządzania procesem leczenia chorób układu krążenia. Dzięki wyspecjalizowanym terminalom Pacjent może uzyskać wsparcie na co dzień, w sytuacjach alarmowych, nasi lekarze w każdej chwili mogą sprawdzić na odległość, co dzieje się z podopiecznymi. Dodatkowo wszystkie badania i opisy dostępne są od ręki w Elektroniczej Karcie Pacjenta na medgo.pl.
Wyobraźcie sobie, ze osoba chora na serce jest sama w domu ma atak, dzięki posiadaniu aparatu do zdalnego EKG może w każdej chwili połączyć się z naszym lekarzem. Lekarz od razu diagnozuje co dzieje się z Pacjentem następnie decyduje, czy stan wymaga wezwania karetki. Jeśli stan Pacjenta zagraża zdrowiu, lekarz wzywa karetkę pogotowia i informuję służbę zdrowia o stanie Pacjenta. Pacjent dzięki temu trafia na odpowiedni odział ratunkowy i lekarze wiedzą, co dzieje się z Pacjentem i jak należy mu pomóc.
Obsługuje Partnerów i Pacjentów opieki kardiologiczej Cordium. Wiem, że dzięki naszej usłudze i szybkim działaniu lekarzy uratowaliśmy wiele osób, bo jak każdy wie czas przy ataku serca jest niezmiernie ważnym elementem. Nawiązujemy współpracę z klientami indywidualnymi, ale również z placówkami medycznymi, domami opieki. Z punktu widzenia służby zdrowia takie usługi znacznie pomagają obniżyć koszty opieki, a przy tym zebrać tak potrzebne informacje do diagnozy.
Pamiętajmy, że nie tylko osoby starsze narażone są na ryzyko chorób serca, zawałów. Bardzo często diagnoza nie jest prosta, ponieważ badamy się na umówionej wizycie u Kardiologa a nie w momencie ataku, co często nawet przez kilka lat nie pozwala zdiagnozować choroby. Apeluję do wszystkich, aby skorzystali z tej usługi i zobaczyli jak prosto możemy uchronić siebie i naszą rodzinę przed tym ryzykiem – mówi Łukasz Jurczyszyn Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Videokonsultacje – oszczędność czasu, pieniędzy i łamanie barier!
Jestem na wakacjach w Egipcie, mam wysoką temperaturę, wysypkę. Nie wiem co robić, potrzebuje pomocy. Nie ufam tutejszym lekarzom…
Powyższa sytuacja spotkała bądź pewnie spotka każdego z nas. Co wtedy zrobić? Medgo to świat w którym możesz skonsultować się z lekarzem z każdego miejsca na świecie a jedno kliknięcie przenosi Cię do jego gabinetu.
Kontakt z lekarzem jeszcze nigdy nie był tak prosty, szybki i tani. Wystarczy laptop, dostęp do internetu i możemy skonsultować się ze specjalistą o każdej porze z każdego zakątka świata.
Lekarze dzięki Medgo mogą rozszerzyć wachlarz usług, prowadzić swoich Pacjentów w rzetelny sposób i mieć z nimi kontakt na bieżąco. Pacjenci dzięki Medgo mogą czuć się bezpiecznie.
Obecnie Medgo proponuje Pacjentom usługi jakich na rynku Polskim w tej formie nie ma. Największą popularnością cieszą się videokonsultacje z wysokiej klasy rehabilitantami. Jedną z najbardziej potrzebnych na rynku usług jest Pogotowie Psychologiczne. Możemy połączyć się z Psychologiem z każdego miejsca o każdej porze dnia. Medgo udostępnia również platformę dzieciom z porażeniem mózgowym i autyzmem – gdzie mogą ćwiczyć z rehabilitantami na co dzień bez wychodzenia z domu lub kosztownych podróży do specjalistycznej kliniki, która często jest oddalona o kilkadziesiąt kilometrów od miejsca ich zamieszkania – mówi Krzysztof Mrozowski Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego.
Przyszłość w medycynie
Obecnie MedGo chce przekonać nasz kraj do tego, że usługi telemedyczne są potrzebne i dzięki nim czerpiemy same korzyści. Pozyskuje kolejnych partnerów oraz powiększa wachlarz świadczonych usług, dostosowując rozwiązania do rosnących potrzeb klientów zarówno biznesowego jak i indywidualnego. bo np. Zbliża się nieuchronnie moment w którym wszystkie palcówki medyczne nie tylko prywatne będę musiały przejść na elektroniczny obieg dokumentacji medycznej oraz świadczyć coraz to więcej usług niekonwencjonalnymi kanałami oraz przez konsultacje video co umożliwi dotychczas niemożliwe porady specjalistów dostępnych w innych zakątach świata a współpracujących zdalnie rodzimymi placówkami.
Nie musisz dłużej czekać na reformę służby zdrowia, rozwiązania ułatwiające życie oraz dające poczucie bezpieczeństwa są dostępne już dziś! – dodaje Tomasz Dziobiak