Na Inspire Stage, jednej z głównych scen konferencji eksperci z całego świata omawiać będą zagadnienia dotyczące innowacji w biznesie i zarządzaniu, sztucznej inteligencji oraz przyszłości światowego rynku technologicznego. Zobaczymy m.in. Michała Sadowskiego z Brand24, który w prelekcji 7 Things I Wish I Knew when Starting a Business opowie o najlepszych praktykach oraz największych błędach w budowie biznesu online. Na scenie pojawi się również znany podróżnik Marek Kamiński i poruszy temat światowych wyzwań w kontekście nowych technologii. Christopher S. Penn z Trust Insights odpowie na pytanie, w jaki sposób sztuczna inteligencja bezpowrotnie odmieni marketing, który dzisiaj znamy.
Pierwszego dnia konferencji, na Inspire Stage odbędzie się również premiera The Golden Book of Venture Capital in Poland 2019, najnowszego raportu Fundacji Startup Poland, który prezentuje kondycję polskiego rynku VC.
Wśród prelegentów 2-dniowej sceny marketingowej nie zabraknie nazwisk z listy The Top 50 Social Media Marketing Influencers, takich jak Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) i Scott Brinker z HubSpot, który 8 maja wystąpi też na Inspire Stage.
Zobaczymy także Janinę Bąk z janinadaily.com, Kamila Kozieła z prezART, Pawła Tkaczyka, Jacka Kotarbińskiego z kotarbinski.com) i wiele innych nazwisk ze świata marketingu.
Na DevTrends Stage i 4 innych scenach dedykowanych developerom, o przyszłości technologii, cyberbezpieczeństwie, AI i blockchain opowiedzą eksperci z LinkedIn, Slack, Mozilla i Microsoft. Zobaczymy także Piotra Koniecznego z Niebezpiecznika, który opowie o najnowszych trendach w cyberbezpieczeństwie.
Startup Stage zmienia się w Growth Stage i rośnie. W agendzie pitche dwudziestu spółek, które w ramach Startup Contestu powalczą o 30 000 EUR w gotówce, ufundowane przez Prezydenta m. Gdańsk. Nowością w tym roku jest konkurs dla scale-upów rozwiązujących ważne społecznie problemy.
Wystąpienia na scenach konferencji uzupełniają specjalistyczne warsztaty i szkolenia.
Speed Dating i Investors Meetup – tu spotyka się biznes
Organizatorzy konferencji zapewniają, że jak co roku, będzie ona przestrzenią do spotkań z inwestorami, którzy szukają biznesowych jednorożców. Startupy obecne na Infoshare, będą mogły zaprezentować się przed ponad 150 funduszami VC/CVC. Wśród nich m.in. Black Pearls VC, Market One Capital, bValue, InvestHK czy Akcelerator PGE. Rozmowy odbywać się będą podczas indywidualnych spotkań speed dating, umawianych przy użyciu dedykowanej aplikacji. W 2018 roku odbyło się ponad 1200 takich spotkań.
– Infoshare to także arena spotkań dla międzynarodowych korporacji i banków, które stale szukają dostępu do najnowszych technologicznych rozwiązań, dostarczanych przez startupy. W 2018 roku gościliśmy przedstawicieli blisko 3000 firm i instytucji, takich jak Microsoft, BGŻ BNP Paribas, Intel, Hewlett Packard, Bayer, Alior Bank – mówi Grzegorz Borowski, CEO Fundacji infoShare, będącej organizatorem konferencji. – W tym roku planujemy obecność około 90 wystawców w przestrzeni EXPO – dodaje Borowski.
Dla uczestników konferencji, którzy stawiają na networking, organizatorzy przewidzieli liczne imprezy m.in. Great Networking Party z koncertem Krzysztofa Zalewskiego, dostępne dla wszystkich uczestników pierwszego dnia konferencji. 9 maja odbędzie się Sunset Leaders Boat Race – rejs galeonami po Zatoce Gdańskiej, który zakończy się na afterparty na terenach stoczniowych, w najbardziej charakterystycznym miejscu Gdańska.